اخبار / دکتری / پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشجوی دکتری می پذیرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی دانشجوی دکتری می پذیرد

رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی از پذیرش دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی در نیمسال دوم سال تحصیلی 91-90 خبر داد. به گزارش خبرگزاری مهر، محمدرضا حاتمی با اعلام این خبر، اضافه کرد: بر اساس مجوز شورای گسترش وزارت علوم تحقیقات و فناوری، پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی در نیمه دوم سال تحصیلی 91-90 برای اولین بار دانشجوی دوره تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری می ‌پذیرد. وی افزود: ظرفیت پذیرش در این دوره 5 نفر و به صورت پژوهش محور است و ظرفیت ایجاد شده در مقطع دکتری پژوهشکده، در رشته ‌های سیاستگذاری فرهنگی و مدیریت فرهنگی خواهد بود.   رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی با اشاره به ظرفیتهای بالفعل و بالقوه پژوهشکده، گفت: این اقدام با تاکید وزیر علوم مبنی بر افزایش ظرفیت تحصیلات تکمیلی در پیکره آموزش عالی است.
 
وی ادامه داد: ایجاد ظرفیت پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی با همکاری معاونتهای اجتماعی، فرهنگی و پژوهشی وزارت علوم انجام شد.   رئیس پژوهشکده مطالعات فرهنگی و اجتماعی همچنین با اشاره به افزایش ظرفیت و تعداد رشته ‌های تحصیلات تکمیلی در مقطع دکتری، خاطرنشان کرد: به دنبال ایجاد رشته و ظرفیت در پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد نیز هستیم زیرا زمینه این گسترش در پژوهشکده وجود دارد.

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۰