اخبار / وزارت علوم، تحقیقات و فن آوری / پلمب 8 موسسه آموزشی غیراستاندارد در کشور به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پلمب 8 موسسه آموزشی غیراستاندارد در کشور

آمل - خبرگزاری مهر: معاون اداری و مالی و توسعه منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از پلمب هشت موسسه آموزشی غیراستاندارد در کشور خبر داد. علی اکبر متکان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: دانشگاهها و موسسه های آموزشی غیردولتی باید به گونه ای فضاهای آموزشی و رفاهی را مطابق با استانداردهای تعیین شده افزایش دهند که دانشجویان این مراکز احساس رضایت کنند.

وی افزود: اکنون بحث کیفیت در دانشگاهها مطرح بوده و این موارد به تکمیل هرم هیئت علمی، افزایش فضاهای فرهنگی و هنری، ورزشی، آزمایشگاهها وکارگاه و سلف سرویس مربوط می شود.

متکان یادآورشد: به دلیل حساسیت ها و افزایش نظارت ها، هشت موسسه آموزش عالی غیر دولتی در کشور در دو هفته گذشته به دلیل وصول شدن شکایت های زیاد و نداشتن حداقل استانداردهای تعیین شده، پلمپ و اسامی آنها موجود است. معاون اداری، مالی وتوسعه منابع انسانی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، از افزایش میزان وامهای دانشجویی به حدود 150میلیارد تومان در سال تحصیلی امسال به دانشجویان دانشگاههای کشور خبر داد.

وی گفت: خوشبختانه این میزان در مقایسه با سالهای گذشته چندین برابر افزایش یافته و مشکلی از بابت پرداخت وام دانشجویی وجود ندارد.

تاریخ خبر جمعه ۲۶ آبان ۱۳۹۱