اخبار / دانشگاهی / پرداخت وام شهریه دانشجویان تا 10 روز آینده به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پرداخت وام شهریه دانشجویان تا 10 روز آینده

<>رئیس صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم از پرداخت وام شهریه دانشجویان تا 10 روز آینده خبر داد و تاکید کرد: دانشگاه‌ها به علت عدم پرداخت وام شهریه توسط صندوق، مانع ورود دانشجویان به جلسه امتحان نشوند.

<>به گزارش ایسنا، ذوالفقار یزدان مهر با اعلام این مطلب اظهار کرد: یکی از مشکلات ما در زمینه وام‌های دانشجویی مربوط به تخصیص وام شهریه است به طوری که در سال ۹۴ تنها ۴۰ درصد و در سال ۹۵ تنها ۱۰ درصد وام شهریه تخصیص یافت.

<>وی با بیان اینکه میزان اعتبار وام شهریه برای امسال ۳۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان است، گفت: هنوز تخصیص نهایی برای وام شهریه داده نشده است.

<>یزدان مهر با اشاره به نزدیک شدن امتحانات پایان ترم دانشجویان گفت:  میزان ۴۶ میلیارد تومان از منابع اختصاصی تخصیص یافته و پرداخت این وام در صندوق آغاز شده حدود 15 میلیارد تومان در هفته گذشته پرداخت شده است.

<>به گزارش روابط عمومی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم، یزدان مهر در پایان تصریح کرد: مسئولان دانشگاه‌ها مانع ورود دانشجویان به جلسه امتحان نشوند، قطعا صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به همه تعهدات خود تا 10 روز آینده عمل می‌کند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۱ دی ۱۳۹۶