اخبار / دانشگاه آزاد اسلامی / پذیرش قطعی تمام داوطلبان در کنکور کاردانی دانشگاه آزاد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش قطعی تمام داوطلبان در کنکور کاردانی دانشگاه آزاد

کنکور کاردانی دانشگاه آزاد اسلامی در یک نوبت صبح، فردا شنبه اول مردادماه در 2هزار و 677 رشته محل انتخابی و در 235 حوزه برگزار می شود و تمامی داوطلبان در آن پذیرفته می شوند. به گزارش خبرنگار مهر، در این  آزمون، 142 هزار داوطلب با یکدیگر رقابت می کنند که از این تعداد 23 درصد زن و 77 درصد داوطلبان مرد هستند. این کنکور دو هزار و 667 رشته محل انتخابی دارد که در 235 حوزه مجری آزمون برگزار می شود. داوطلبان تا یک ساعت پیش از برگزاری آزمون می توانند کارت ورود به جلسه خود را دریافت کنند. نتایج این آزمون اواخر شهریور ماه اعلام می شود و ظرفیت پذیرش در این آزمون به اندازه پذیرش تمام داوطلبان است و رقابت بر سر پذیرش در محل های دانشگاهی صورت می گیرد. تنها دارندگان مدرک دیپلم در یکی از شاخه های فنی و حرفه ای یا کار و دانش نظام جدید متوسطه یا دارندگان دیپلم کامل هنرستان نظام قدیم متوسطه می توانند در رشته متجانس با رشته فارغ التحصیلی خود در این آزمون ثبت نام کنند.
 
آزمون کاردانی پیوسته سال 90 دانشگاه آزاد اسلامی تنها در سیستم نظام جدید آموزش و پرورش انجام می شود و داوطلبانی که دارای دیپلم هنرستان نظام قدیم متوسطه هستند، در صورت شرکت در این آزمون باید به سئوالات نظام جدید پاسخ دهند.

تاریخ خبر جمعه ۳۱ تیر ۱۳۹۰