اخبار / دانشگاهی / پذیرش دوره دکتری مشترک دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه های هلند به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دوره دکتری مشترک دانشگاه امیرکبیر و دانشگاه های هلند

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر از پیگیری این دانشگاه برای برگزاری دوره دکتری مشترک با دو دانشگاه معتبر هلند از مهرماه ۹۵ خبر داد.

سید احمد معتمدی در گفت و گو با ایسنا، با بیان اینکه معاونت بین‌الملل دانشگاه صنعتی امیرکبیر در ابتدای سال ۹۳ تاسیس شد، اظهار کرد: یکی از اهداف اصلی دانشگاه صنعتی امیرکبیر گسترش تعاملات بین‌الملل است. زیرا چشم انداز سیاست‌ها و فرمایشات مقام معظم رهبری نشان از این دارد که باید در منطقه بتوانیم در این زمینه پیشگام بوده و با دنیا تعامل مثبت داشته باشیم.

وی با تاکید بر اینکه جذب دانشجوی خارجی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر رشد خوبی داشته است،  ادامه داد: تفاهم نامه‌هایی با دانشگاه‌های معتبر کشورهای اروپایی و آسیایی امضا شده است. برای مثال اخیرا تفاهم نامه‌ای با دو دانشگاه معتبر هلند نهایی شده است و احتمالا از مهرماه در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری به صورت مشترک دانشجو پذیرش خواهیم کرد. مدرکی که به این دانشجویان ارائه می شود یا مشترک است یا دو مدرک از دو هر دو دانشگاه به آن‌ها ارائه می‌شود.

معتمدی با بیان اینکه برگزاری دوره‌های مشترک بسیار بهتر از این است که دانشجو دوره دکتری خود را به طور کامل در کشورهای خارجی بگذراند، افزود: برای برگزاری دوره های مشترک سعی می شود دانشگاه‌هایی را انتخاب کنیم که تجربیات و رتبه بندی آن‌ها از ما بالاتر باشد.

   دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3  

تاریخ خبر شنبه ۱۹ تیر ۱۳۹۵