اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی پزشکی در دانشگاه آزاد کرمان

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان گفت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکتری حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شده است.
حمدالله منظری‌توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به دومین مرحله حضور هیئت ارزیابی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و بازدید از امکانات و پیشرفت‌های چشمگیر دانشکده پزشکی کرمان اظهار داشت: مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شده است.
وی عنوان کرد: بازدید اخیر هیئت ارزیابی وزارت بهداشت از ساختمان در حال اتمام این دانشکده و همچنین امکانات بسیار قابل توجه و تجهیزات تدارک دیده شده، این هیئت را به این جمع‌بندی رساند که مجوزهای لازم برای پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه‌ای پزشکی برای نیم‌سال دوم سال تحصیلی 93 - 92 به واحد کرمان داده شود.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کرمان با اشاره به نحوه پذیرش دانشجو در این دانشگاه ابراز داشت: پذیرش دانشجو از میان شرکت‌کنندگان در کنکور سال 1392 در مرحله تکمیل ظرفیت و از طریق مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی است.
وی با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در یک سال اخیر برای اخذ موافقت با تاسیس این رشته در واحد کرمان تصریح کرد: در یک سال گذشته رایزنی‌های بسیار زیادی با مسئولان وزارت بهداشت و سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی صورت پذیرفته و سرانجام‌ با مشارکت تمام مسئولان دانشگاه محقق شد.
منظری عنوان کرد: رئیس منطقه هفت دانشگاه آزاد اسلامی از حمایت‌های نمایندگان کرمان به ویژه زاهدی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی و منظری‌توکلی نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه که از تلاش‌های مجدانه این افراد در تحقق خواسته مردم دیار کریمان کمک فراوانی کردند، تشکر و قدردانی دارد.

تاریخ خبر چهارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۲