اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بر اساس ممیزی رشته محل‌ها به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجوی تحصیلات تکمیلی دانشگاه آزاد بر اساس ممیزی رشته محل‌ها

معاون آموزشی دانشگاه آزاد از شروع مجدد ممیزی ها و قطعی شدن  رشته محل های این دانشگاه  تا پایان مهر ماه ۹۵ خبر داد.

به گزارش خبرگزاری آنا، فرهاد حسین‌زاده لطفی گفت: دور دوم ممیزی رشته محل‌های تحصیلی دانشگاه آزاد اسلامی از ۲ ماه پیش آغاز شده و در حال بررسی تمام رشته محل‌های تحصیلی واحد‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستیم. قطعا مهر سال جاری ظرفیت رشته محل‌های کار‌شناسی ارشد و دکترای تخصصی بر اساس همین ممیزی تعیین خواهد شد.

وی ادامه داد: واحدهایی که توانایی، پتانسیل و امکانات سخت افزاری و نرم افزاری بهتر و بیشتری دارند، پذیرش بیشتری خواهند داشت و بر عکس آن اگر واحد‌ها شرایط مناسبی برای جذب دانشجو در این مقطع را نداشته باشد، پذیرش دانشجوی آنان را تا حد صفر کاهش خواهیم داد.

حسین‌زاده لطفی ادامه داد: دانشگاه آزاد اسلامی از دو سال پیش گسترش تحصیلات تکمیلی را در دستور کار خود قرار داد که در فاز اول به صورت کمی پیش رفت و قطعا در کنار آن باید به توسعه کیفی نیز توجه ویژه‌ای بشود و رئیس دانشگاه این نگاه را به هیات رئیسه و حوزه‌های مختلف ابلاغ کرده است.

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد  
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۵