اخبار / دانشگاهی / پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث

معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث از آغاز پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی این دانشگاه از طریق تکمیل ظرفیت خبر داد.
هادی حجت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به جذب دانشجو در مقطع کارشناسی از طریق تکمیل ظرفیت اظهار داشت: دانشگاه قرآن و حدیث برای نیمسال دوم تحصیلی 93 ـ 92 در مقطع کارشناسی از طریق تکمیل ظرفیت برای دوره‌های حضوری و مجازی دانشجو می‌پذیرد.
وی خاطرنشان کرد: برای دوره‌های حضوری از بین خواهران علاقه‌مند در رشته‌های علوم قرآن و حدیث، علوم حدیث، علوم و معارف قرآن، کلام اسلامی و فقه و حقوق اسلامی دانشجو پذیرفته می‌شود.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث ادامه داد: این دانشگاه در بخش مجازی در رشته‌های علوم و معارف قرآن و علوم حدیث از بین خواهران و برادران دانشجو می‌پذیرد.
وی یادآور شد: علاقه‌مندان تا دوازدهم آبان‌ماه سال‌جاری فرصت دارند به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش مراجعه کرده و با انتخاب کد رشته‌های این دانشگاه برای شرکت در مقطع کارشناسی دانشگاه قرآن و حدیث اقدام کنند.
حجت با بیان این‌که دانشگاه قرآن و حدیث دارای سه دانشکده علوم و معارف قرآن، علوم و معارف حدیث و دانشکده علوم و معارف اسلامی است، گفت: این دانشگاه یکی از ارکان موسسه علمی فرهنگی دارالحدیث محسوب می‌شود و از موسسات آموزش عالی غیردولتی است که از سال 78 با مجوز رسمی شورای عالی انقلاب فرهنگی فعالیت آموزشی خود را در قالب دانشکده علوم حدیث آغاز کرده است.
وی با اشاره به اهداف دانشگاه قرآن و حدیث عنوان کرد: گسترش دانش‌های قرآنی و حدیثی، انسجام‌بخشی به آموزش‌های حدیثی و تربیت استادان و پژوهشگران علوم قرآن و حدیث از جمله اهداف این دانشگاه است.
معاون آموزشی دانشگاه قرآن و حدیث به اهداف و اولویت‌های دیگر دانشگاه قرآن و حدیث اشاره کرد و افزود: این دانشگاه بین تحصیلات حوزوی و دانشگاهی در زمینه قرآن و حدیث ارتباط برقرار کرده و تربیت و تامین نیروی انسانی متخصص برای تدریس، تحقیق و تبلیغ را پیگیری می‌کند.
وی عنوان کرد:‌ علاقه‌مندان می‌توانند برای آگاهی از شیوه‌های تحصیلی و فعالیت‌های دانشگاه به پایگاه اطلاع‌رسانی www.qhu.ac.ir مراجعه کرده یا با شماره تلفن 37176253ـ025 تماس بگیرند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲