اخبار / دانشگاهی / پایان نامه های علوم انسانی هدفمندسازی می شوند / اجرا از نیمسال دوم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

اجرا از نیمسال دوم

معاون پژوهشی وزارت علوم گفت: دستورالعمل هدفمندسازی رساله های دوره دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی و هنر تدوین شده است.  <>وحید احمدی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دستورالعمل هدفمندسازی رساله های دوره دکتری و پایان نامه های کارشناسی ارشد رشته های علوم انسانی تدوین شده و اعضای شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر تا یک ماه آینده می توانند نظرات خود را درخصوص این دستورالعمل ارائه کنند.

<>وی افزود: پیش بینی می شود در ترم دوم سال تحصیلی جاری این دستورالعمل نهایی شده و به دانشگاه ها و مراکز مرتبط به حوزه علوم انسانی و هنر ابلاغ شود.

<>معاون پژوهشی وزارت علوم خاطرنشان کرد: اعضای شورای توسعه پژوهش و فناوری در علوم انسانی و هنر تاکید داشتند که باید موضوع ساختار نظارتی در این دستورالعمل پررنگ تر شود که قرار است اعضا نظرات خود را در این خصوص طی یک ماه آینده ارائه کنند.

<>احمدی تاکید کرد: در این دستورالعمل به موضوع نحوه ارتباط نهادها و دستگاه های مرتبط با حوزه علوم انسانی با دانشگاه ها و مراکز پژوهشی نیز اشاره شده است.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری، کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۵