اخبار / دانشگاهی / وزارت علوم ۱۳۳رشته دکتری دانشگاه آزاد را مجاز اعلام کرد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

وزارت علوم ۱۳۳رشته دکتری دانشگاه آزاد را مجاز اعلام کرد

وزارت علوم فهرست ۱۳۳ رشته-گرایش جدید مقطع دکتری دانشگاه آزاد را که به تصویب این وزارتخانه رسیده است، منحصرا برای ورودی های سال تحصیلی ۹۶-۹۵ و پس از آن مجاز اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس فهرست وزارت علوم ۱۳۳ رشته گرایش مصوب دکتری در گروه های علوم انسانی، فنی و مهندسی، علوم پایه، دامپزشکی هنر و معماری و کشاورزی منتشر شده است.

در میان گروه های فوق، گروه علوم انسانی با ۷۴ رشته گرایش، فنی و مهندسی با ۳۶ رشته گرایش، گروه علوم پایه با ۱۳ رشته گرایش، گروه دامپزشکی با ۴ رشته گرایش، گروه هنرو معماری و کشاورزی هر کدام با ۳ رشته گرایش به ترتیب بیشترین رشته گرایش های گروه ها را به خود اختصاص دادند و گروه علوم انسانی با ۷۴ رشته / گرایش بیشترین رشته /گرایش های مصوب شده را به خود اختصاص داده است.

تمام ۱۳۳ رشته گرایش دکتری دانشگاه آزاد اسلامی نیمه دوم شهریور ۹۵ به تصویب رسیده اند و تنها برای ورودیهای جدید سال تحصیلی جدید و بعد از آن کاربرد دارند.

فهرست رشته های مصوب جدید مقطع دکتری دانشگاه آزاد - منحصرا برای ورودی های سال۹۵

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۳۱ شهریور ۱۳۹۵