اخبار / دانشگاهی / واگذاری مرحله دوم کنکور دکتری پزشکی به مناطق آمایشی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

واگذاری مرحله دوم کنکور دکتری پزشکی به مناطق آمایشی

برگزاری مرحله دوم آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۶-۹۵ گروه علوم پزشکی وارد مرحله اجرایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر جمشید حاجتی دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی با اعلام این خبر افزود: نشست مدیران تحصیلات تکمیلی دانشگاههای علوم پزشکی مناطق آمایشی و مسئولین دبیرخانه شورای آموزش علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی در محل معاونت آموزشی وزارت بهداشت تشکیل شد.

وی گفت: در این نشست برای مراحل اجرایی برگزاری آزمون ورودی دکتری تخصصی (Ph.D) سال ۹۶-۹۵ گروه علوم پزشکی بررسی و هماهنگی های لازم به عمل آمد.

حاجتی یادآور شد: با توجه به واگذاری مرحله دوم آزمون به مناطق آمایشی و هماهنگی های به عمل آمده جهت انجام مصاحبه ساختارمند در قالب ایستگاه های مختلف مقرر شد پیش بینی های لازم برای ایجاد هماهنگی مناسب در تیم های مصاحبه کننده و برقراری شرایط یکسان برای همه داوطلبان بعمل آید. 

وی افزود: در این راستا تامین مقدمات اجرایی ضروری جهت برگزاری مصاحبه و تعیین دقیق زمان برگزاری در هر رشته در مناطق آمایشی از نکات مهمی است که باید به آن توجه داشت .

دبیر شورای علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی گفت: لازم است جهت اطلاع رسانی دقیق به پذیرفته شدگان مرحله اول در مورد چگونگی برگزاری آزمون مرحله دوم، همچنین تهیه پورتال ارسالی سوابق آموزشی و پژوهشی پذیرفته شدگان مرحله اول به منظور درج مستندات در بازه زمانی مقرر، ناظرین دبیرخانه ها در فرصت مناسب به دانشگاه ها معرفی شوند. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته های دکتری و سایر مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر یکشنبه ۰۳ مرداد ۱۳۹۵