اخبار / دانشگاهی / وام 12درصدی به طرح‌های دانش بنیان با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

وام 12درصدی به طرح‌های دانش بنیان با حمایت دانشگاه آزاد اسلامی

دبیر شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری دانشگاه آزاد اسلامی، بخشنامه حمایت مالی از طرح‌های دانش بنیان را ابلاغ کرد.
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن این بخشنامه به شرح زیر است:
بخشنامه به نمایندگان تام الاختیار استانی، ‌معاونین هماهنگی استان‌ها، روسای واحد‌ها و مراکز آموزشی دانشگاه آزاد اسلامی
با احترام، ‌حسب توافقنامه مبادله شده فی مابین ریاست عالی دانشگاه و مدیر عامل بانک پاسارگاد مقرر گردیده است که طرح‌های دانش بنیان مصوب دانشگاه به دو صورت زیر مورد حمایت مالی قرار گیرند.
۱-طرح‌های دانش بنیان در صورتی که احتیاج به دریافت تسهیلات ریالی داشته باشند پس از تصویب هیات امناء استانی همزمان برای معاونت پژوهش و فناوری و این دبیرخانه ارسال گردد تا بعد از تایید نهایی ریاست عالی دانشگاه جهت دریافت وام ۱۲% به بانک پاسارگاد معرفی شوند.
بدیهی است تامین وثیقه مناسب برای بانک مزبور باید توسط سهامداران طرح‌ها و شرکت‌های دانش بنیان اعم از اینکه سهامداران اشخاص حقیقی و حقوقی و یا واحد‌ها و مراکز دانشگاه باشند تامین گردد. بدیهی است بانک مزبور با رعایت مقرارت مربوطه تسهیلات را پرداخت خواهد نمود.
۲- طرح‌های دانش بنیان پس از تصویب هیات امناء استانی جهت مشارکت با شرکت پیشگامان امین سرمایه پاسارگاد متعلق به بانک پاسارگاد همزمان برای معاونت پژوهش و فن آوری و این دبیرخانه ارسال گردد تا پس ازتایید نهایی ریاست عالی دانشگاه جهت مشارکت به شرکت مذکور معرفی شوند.
بدیهی است اسناد طرح‌های مزبور شامل BP یا FS مربوطه و کلیه مستندات طرح و مجوزهای مربوطه و احیاناً اسناد ثبتی شرکت باید ارسال گردد و پیگیری معرفی آن‌ها برای دریافت تسهیلات یا مشارکت از طریق مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت صورت پذیرد.
لازم است تاکید گردد شرکت مزبور پس از ارزیابی‌های لازم وفق مقررات خود در طرح‌های مزبور شراکت یا سرمایه گذاری خواهد نمود. چنانچه در هر مورد ابهامی وجود داشت مراتب را از این دبیرخانه یا مرکز توسعه فناوری و ارتباط با صنعت استعلام فرمایند.
این بخشنامه در تاریخ ۹۳/۱۱/۳۰ به تایید ریاست محترم دانشگاه آزاد اسلامی رسیده و از تاریخ ابلاغ لازم الاجرا است.
سید رضا زیتون نژاد موسویان
مشاور ریاست دانشگاه و دبیر شورای اقتصاد دانش بنیان و سرمایه گذاری

تاریخ خبر دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳