اخبار / تحصیلات تکمیلی / واحد درسی دفاع مقدس در 40 کلاس مراکز آموزش عالی البرز تدریس شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

واحد درسی دفاع مقدس در 40 کلاس مراکز آموزش عالی البرز تدریس شد

کرج - خبرگزاری مهر: مسئول امور آموزش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز گفت: واحد درسی دفاع مقدس در 40 کلاس مراکز آموزش عالی البرز تدریس شد. به گزارش خبرنگار مهر، سومین گردهمائی اساتید دانشگاهی که مسئولیت آموزش درس آشنائی با دفاع مقدس را در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی به عهده دارند پیش از ظهر سه شنبه در سالن شهدای گمنام اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز برگزار شد.
سید رضا طاهری مسئول امور آموزش و اسناد اداره کل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در این زمینه گفت: لزوم هماهنگی و هم اندیشی اساتید در پیشبرد اهداف اداره کل  حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان البرز در خصوص ارائه بهتر دو واحد درس و بررسی نقاط ضعف و قوت در طول سال تحصیلی گذشته و سیاستگذاری جهت سال تحصیلی جدید و آشنائی اساتید با کارگروه علمی اداره کل از الزامات تشکیل این جلسه بود.
وی افزود: از نظرات و پیشنهادات اساتید محترم ،در خصوص نحوه ارائه درس آشنایی با دفاع مقدس و چگونگی انجام پروژه های پایان نامه بهره برداری گردد و در خصوص دریافت و بررسی و تدوین آنها راه کارهای مناسب ارائه شد.
طاهری در ادامه  گفت: جلسات کار گروه علمی آموزش بطور مرتب  تشکیل و موضوعات آموزشی ،پژوهشی و بررسی پرونده های اساتید مراجعه کننده جهت جذب را انجام می دهند؛ ما در جمع کارگروه از اساتید مجرب دانشگاه ها، پیشکسوتان نیروهای مسلح و آزادگان و جانباز عزیز بهره برداری می نمائیم که امید است اقدامات و مصوبات مربوطه باعث رشد کیفی موضوع درس مذکور در مراکز آموزش عالی استان شود.
طاهری در خاتمه افزود: اساتید مجرب ما در ترم گذشته در 40 کلاس مراکز آموزس عالی مشغول تدریس بوده اند و در آینده نزدیک شاهد رشد کمی و کیفیی درسی دفاع مقدس در دانشگاههای استان البرز خواهیم بود.
در ادامه مراسم دکتر حسین علایی از فرماندهان ارشد دوران دفاع مقدس در خصوص اهمیت تدریس مبانی دفاع مقدس در مراکز آموزش عالی در جمع حاضرین گفت: در ویترین افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی هشت سال دفاع مقدس درخشانترین سند افتخار نظام و مردم خوبمان می باشد و مردمی بودن این دفاع و اداره کردن جنگ چه در خط مقدم و چه در پشت جبهه در ستاد های پشتیبانی نماد وحدت و صلابت مردم ایران اسلامی است.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۹ شهریور ۱۳۹۰