اخبار / دانشگاهی / همکاری دانشگاه‌های کاشان و تهران برای کارآفرینی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

همکاری دانشگاه‌های کاشان و تهران برای کارآفرینی

سرپرست دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان گفت: تفاهم نامه همکاری مشترک علمی دانشکده مدیریت و اقتصاد دانشگاه کاشان با دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران امضاء شد.
به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، علی اصغر شیره پز اظهار کرد: این تفاهمنامه با موضوع انجام همکاری‌های آموزشی، پژوهشی و علمی و نیز تعریف، هدایت و مشاوره پایان نامه‌های دانشجویان در مقطع کارشناسی ارشد منعقد شده است.
وی هدف از انعقاد این تفاهمنامه را همکاری اعضای هیئت علمی دانشکده‌ها و مشاوره پروژه‌های دانشجویی و پایان نامه‌های دانشجویان کارشناسی ارشد رشته کارآفرینی و همکاری‌های پژوهشی در زمینه اجرای طرح‌ها و پروژه‌های پژوهشی مشترک، ارتقاء سطح علمی و پژوهشی در راستای ترویج کارآفرینی و توسعه اقتصادی دانست.
شیره پز خاطر نشان کرد: با امضاء این تفاهم‌نامه، دوره‌های آموزشی مشترک در حوزه کارآفرینی برای فعالان اقتصادی و سایر علاقه‌مندان به مباحث کارآفرینی در سطح منطقه کاشان، همایش‌ها وکنفرانس‌های مشترک با همکاری و حمایت طرفین و جلسات مشترک و تبادل نظر در جهت شناسایی نیازهای رشته کارآفرینی برگزار می‌شود.
این تفاهم نامه که در 6 بند و در دو نسخه تنظیم شده است به مدت سه سال اعتبار دارد.

تاریخ خبر دوشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۲