اخبار / دانشگاهی / هدف راهبردی در دانشگاه آزاد رودهن ترسیم شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

هدف راهبردی در دانشگاه آزاد رودهن ترسیم شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: 30 هدف راهبردی در دانشگاه آزاد رودهن ترسیم شد تا این واحد دانشگاهی بزرگ به اهداف خود برسد.
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران به نقل از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن، علیرضا ایرانبخش امروز اظهار کرد: امسال، سی‎امین سال تلاش و افتخارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن است؛ به همین علت، 30 هدف راهبردی را برای واحد در نظر داریم که رودهن به جایگاه اصلی خودش و به سطح مؤثر و اثربخش در داخل و خارج کشور برسد.
وی گفت:‌ باید سعی کنیم از حاشیه‎ها بپرهیزیم و به اصل بپردازیم و رسالت فرهنگی، آموزشی و پژوهشی که بر عهده دانشگاه‎هاست، را اجرایی کنیم.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن گفت: بحث سامان‎دهی سازمان اقتصادی دانش‎بنیاد یکی از وظایف مهمی است که معاونت پژوهش و فناوری و سما باید به دنبال آن باشند.
ایرانبخش ادامه داد: باید شاهد تجلی علم و فناوری در این واحد دانشگاهی باشیم؛ باید از ظاهر به باطن برسیم و با یک نگاه، مشخص شود که اینجا به معنای واقعی دانشگاهی است که از استانداردهای ملی و استانداردهای جهانی برخوردار بوده و باید سرمایه‎گذاری خوبی انجام شود.
وی گفت:‌ یکی از مهم‎ترین مباحثی که جزو آموزه‎های دینی و دستورات اداری است، ارتقای کیفیت خدمت‎رسانی بوده و باید خدمت‎رسانی را نسبت به همه افراد توسعه بدهیم.
ایرانبخش گفت:‌ یکی از مواردی که به شدت باید در سال 92 به آن بپردازیم، حضور مؤثر در عرصه‎های ملی و بین‎المللی است؛ باید در عرصه‎های ملی به افتخارآفرینی خودمان ادامه دهیم و حضور مؤثر و اثربخشی در عرصه بین‎المللی داشته باشیم.
وی اهم برنامه‎های موفق سال جاری را تصویب دو دانشکده علوم پایه و فنی و مهندسی، تبدیل شدن واحد از «بسیار بزرگ» به «جامع»، کسب برتر مسابقات بتن، پل ماکارونی، تیم اوج پرواز (هواپیمای بدون سرنشین)، کسب مقام برتر در هفته پژوهش و عقد تفاهم‎نامه با سازمان نظام‎ روان‎شناسی کشور و قوه قضائیه اعلام کرد.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن از پیگیری و تصویب 80 رشته جدید به ویژه در مقاطع تحصیلات تکمیلی، حرکت از دانشگاه محور آموزش به سمت محصول‎محور و تجاری‎سازی تولیدات علمی، ارتباط متقابل استادان و دانشجویان با دانشگاه‎های معتبر داخلی و خارجی، راه‎اندازی هر چه سریع‎تر بیمارستان 96 تخت‎خوابی درمانی، آموزشی و پذیرش دانشجو در رشته‎های پزشکی و . . . خبر داد.

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۴ آذر ۱۳۹۲