اخبار / دانشگاهی / نمایشگاه موسسات اعزام دانشجو به خارج برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نمایشگاه موسسات اعزام دانشجو به خارج برگزار می شود

نمایشگاه بین المللی موسسات اعزام دانشجو به خارج با عنوان " آموزش و خدمات آموزشی " در مرکز نمایشگاههای بین المللی، از فردا برگزار می شود.
به گزارش خبرنگار مهر، نمایشگاه بین المللی آموزش و خدمات آموزشی روزهای 21 تا 24 شهریورماه به مدت 4 روز از ساعت 9 صبح تا 16 در سالنهای نمایشگاه بین المللی تهران آغاز می شود.
در این نمایشگاه، 84 موسسه آموزشی، زبان، کنکور و همکار با کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج حضور دارند؛ همچنین یک غرفه مجزای 120 متری برای 22 موسسه تخصصی اعزام دانشجو به خارج در نظر گرفته شده است.
به گفته رئیس کانون موسسات اعزام دانشجو به خارج، طی روزهای برگزاری این نمایشگاه، موسسات اعزام دانشجو به خارج اطلاعات دقیق در اختیار مردم قرار می دهند و مشاورهای عالی آموزشی می شوند.
در این نمایشگاه، هدف این است که موسسات اعتماد صد در صد مردم را برای اعزام فرزندانشان به خارج جذب و مدام به مردم تاکید کنند امور مربوط به اعزام را تنها به دست موسسات مجازی که از وزارت علوم مجوز می گیرند، بسپارند.
هدف نمایشگاه مذکور، تعامل موسسات اعزام دانشجو به خارج که از وزارت علوم مجوز گرفته اند، اعلام شده است.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۱ شهریور ۱۳۹۲