اخبار / دانشگاهی / نقش دانشگاه پیام نور در افزایش توانمندی بازار کار به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نقش دانشگاه پیام نور در افزایش توانمندی بازار کار

<>رییس دانشگاه جامع پیام‌نور چهارمحال و بختیاری به تشریح فعالیت‌های علمی و آموزشی و دستاوردهای این دانشگاه در سطح استان پرداخت.
با اشاره به درصد بالای قبولی فارغ‌التحصیلان دانشگاه پیام‎نور در تحصیلات تکمیلی نسبت به سایر فارغ‌التحصیلان، افزود: در مجموع دانشگاه پیام‌نور در چندشاخص بویژه میزان دقت و تمرکز در برگزاری آزمون‌ها نسبت به سایر دانشگاه‌های کشور در جایگاه مطلوب‌تری قرار دارد.
وی با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت این مرکز علمی در استان در بخش‌های پژوهش، کارآفرینی و اختراعات، افزود: نزدیک به 18 اختراع، علاوه بر کارهای پژوهشی از این دانشگاه به ثبت رسیده است.
قجری به فعالیت‎های پژوهشی این دانشگاه در زمینه‎های مختلف علمی اشاره کرد و کسب عنوان غرفه برتر نشریات دانشجویی و استاد برتر در پنجمین «جشنواره نشریات کشور» و همچنین کسب رتبه برتر «مقاله‌نویسی با موضوع نانو» در مازندران توسط دانشجویان را از افتخارات این دانشگاه در سال جاری برشمرد.
وی فعالیت دانشجویان این مرکز در حوزه فرهنگی را نیز مطلوب دانست و خاطرنشان کرد: امسال سه جلد کتاب توسط دانشجویان پیام‌نور استان در زمینه «شعر» و «دفاع مقدس» منتشر شد.
قجری همچنین خاطرنشان کرد: غرفه دانشگاه پیام‎نور در نمایشگاه هفته پژوهش استان نیز برتر شد و از 16 اختراع ارائه شده از این مرکز «سیلندر دو قلو» اختراع برتر استان شناخته شد.
به گفته وی، سامانه همیار بیمار، هدایت هیدرولیکی خاک، هواپیمای بدون سرنشین، جرم گیرات و سیستم چندمنظوره اماکن از دیگر اختراعات ارائه شده در این نمایشگاه بودند.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ اسفند ۱۳۹۳