اخبار / دانشگاهی / نحوه پذیرش مرحله دوم آزمون دکتری بررسی شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه پذیرش مرحله دوم آزمون دکتری بررسی شد

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: معاونان آموزشی دانشگاه های تهران نحوه پذیرش مرحله دوم داوطلبان آزمون دکتری را بررسی کردند.

حسین حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: جلسه معاونان آموزشی دانشگاه های تهران برای هماهنگی در آزمون دکتری و اقدامـــات دانشگاه ها در مرحله دوم این آزمون برگزار شد.

وی افزود: به دلیل برخی ابهامات که دانشگاه ها درخصوص آزمون دکتری و مرحله دوم این آزمون داشتند این جلسه با مسئولین سازمان سنجش برگزار شد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران خاطرنشان کرد: دانشگاه ها براساس حدنصاب نمراتی که اعلام کردند داوطلبان آزمون دکتری را برای مصاحبه دعوت می کنند که براین اساس تعداد داوطلبان معرفی شده به  برخی از دانشگاه ها زیاد است.

حسینی تاکید کرد: بنابراین برگزاری مصاحبه برای همه معرفی شدگان آزمون دکتری به دانشگاه ها سخت و زمـــان بر است که قرار شد دانشگـاه ها ابتدا از این افراد ارزیابی تخصصی داشته باشند.

وی عنوان کرد: ارزیابی تخصصی لزوما آزمون کتبی نیست و می تواند ارزیابی سوابق تحصیلی و سوابق پژوهشی داوطلبان نیز باشد.

معاون آموزشی دانشگاه تهران گفت: بعد از ارزیابی تخصصی افرادی که نمرات لازم را کسب کرده باشند برای مصاحبه به گروه های آموزشی دانشگاه ها معرفی خواهند شد.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۰۹ اردیبهشت ۱۳۹۵