اخبار / دانشگاهی / نحوه پذیرش دانشجویان دکتری در پژوهشگاه‌ها ساماندهی می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه پذیرش دانشجویان دکتری در پژوهشگاه‌ها ساماندهی می شود

معاون پژوهش وفناوری وزارت علوم گفت: اصلاح آیین نامه پذیرش دانشجوی دکتری در دانشگاه‌ها و پژوهشگاها در دستور کار این وزارتخانه قرار گرفته است.

وحید احمدی معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اصلاح آیین نامه پذیرش دانشجو دکتری برای دانشگاه‌ها و مراکز پژوهشی در دستور کار وزارت علوم قرار گرفته است.
وی از نهایی شدن این اصلاحیه و ابلاغ آن طی 2 ماه آینده خبر داد و درخصوص نحوه پذیرش دانشجویان دوره دکتری پژوهش محور افزود: در روند اصلاحیه آیین نامه پذیرش دانشجویان دوره دکتری موضوع پذیرش در دوره های پژوهش محور نیز بررسی می شود.
معاون پژوهش و فناوری وزارت علوم با اشاره به مطرح بودن موضوع عدم پذیرش دانشجوی دکتری در مراکز خصوصی پژوهشی بیان کرد: از این رو نحوه ساماندهی پذیرش دانشجویان دکتری آموزشی و پژوهشی در پژوهشگاه ها بازنگری می شود.
احمدی یادآور شد: اصلاح آیین نامه پذیرش دانشجو در دوره دکتری هنوز نهایی نشده و باید منتظر نظر شورای عالی برنامه ریزی بود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر 
مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵