اخبار / دانشگاهی / نحوه پذیرش دانشجویان دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ در دانشگاه‌های تهران به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه پذیرش دانشجویان دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۵ در دانشگاه‌های تهران

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، نتیجه اولیه آزمون داوطلبان شرکت‌کننده ورودی دکتری نیمه متمرکز سال 95 از روز دوشنبه 16 فروردین بر روی سایت سازمان سنجش قرار گرفته است و داوطلبان تا 21 فروردین‌ماه برای انتخاب رشته مهلت دارند.

در حال حاضر داوطلبان انتخاب رشته خود را انجام می‌دهند و در اواخر دهه اول اردیبهشت، دانشگاه‌ها حدنصاب خود را اعلام می‌کنند.

بر این اساس دانشگاه‌های کشور نحوه پذیرش دانشجویان این مقطع را بر روی سایت خود منتشر کردند.

* دانشگاه شهید بهشتیدانشگاه شهید بهشتی در سال تحصیلی 1395-96 اقدام به پذیرش دانشجو در مقطع دکتری به صورت نیمه متمرکز می‌کند.


* دانشگاه تهراندانشگاه تهران برای سال تحصیلی 96-95 از بین متقاضیان آزمون برگزار شده سازمان سنجش آموزش کشور از طریق ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق تحصیلی اقدام به پذیرش دانشجو می‌کند.

تاریخ ارزیابی تخصصی، مصاحبه و بررسی سوابق علمی در اطلاعیه‌های بعدی، از طریق سایت دانشگاه تهران اعلام می‌شود.


* دانشگاه علامه طباطباییدانشگاه علامه طباطبایی به منظور پذیرش دانشجو در مقطع دکتری و بر اساس نمره سنجش علمی (GRE) که از سوی سازمان سنجش آموزش کشور اعلام شده است، دو مرحله آزمون برگزار می‌کند.

مرحله اول آزمون کتبی و مرحله دوم آزمون شفاهی (مصاحبه) است. 

* دانشگاه صنعتی شریفتاریخ مصاحبه علمی دانشکده‌ها و مراکز دانشگاه شریف نیز به این صورت اعلام شده است که مصاحبه پژوهشکده علوم و فناوری نانو در روز 12 خردادماه و تمامی دانشکده‌ها و گروه‌های فنی و مهندسی، مدیریت و اقتصاد، شیمی، فیزیک، علوم ریاضی و فلسفه علم در روزهای 16 و 17 خردادماه برگزار می‌شود.

داوطلبان باید برای آگاهی از اطلاعات تکمیلی احتمالی بطور متناوب به سایت دانشگاه‌ها و سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه کنند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۱۹ فروردین ۱۳۹۵