اخبار / دانشگاهی / نحوه ثبت نام برگزيدگان جشنواره‌هاي علمي در کنکور 92 اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه ثبت نام برگزيدگان جشنواره‌هاي علمي در کنکور 92 اعلام شد

سازمان سنجش آموزش كشور نحوه ثبت نام و فرصت ارسال مدارک برگزيدگان جشنواره‌هاي معتبر علمي از جمله خوارزمي، جوان خوارزمي، رازي و فارابي برای کنکور 92 را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، پيرو اطلاعيه 29 اردیبهشت 92 پيرامون ضوابط و شرايط و نحوه پذيرش برگزيدگان جشنواره ها، متقاضيان استفاده از تسهيلات پذيرش برگزيدگان جشنواره‌هاي معتبر علمي (از قبيل خوارزمي، جوان خوارزمي، رازي و فارابي و ...) موضوع آيين نامه شماره 22354/و 2 خردادماه 91 كه حائز شرايط آيين نامه هستند می توانند برابر با فرايند اعلام شده نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

متقاضیان باید پس از دریافت (دانلود) فايل ثبت نامي از سايت سازمان سنجش اطلاعات شخصي و كدرشته محل هاي مورد تقاضاي خود را جهت بررسي در فرم مربوطه وارد کنند كد رشته محل هاي انتخابي بايد متناسب با طرح برگزيدگي باشد.

براي سهولت در انتخاب كدرشته محل ها، دفترچه هاي انتخاب رشته آزمون سراسري سال 1392 بر روي سايت جهت دريافت (دانلود) موجود است.

كپي آخرين مدرک تحصيلی و معرفي نامه برگزيدگي از دبيرخانه جشنواره مربوطه نیز از جمله مدارک مورد نیاز است که متقاضیان پس از تهیه آنها باید نسبت به ارسال مدارک حداكثر تا تاريخ 27 شهریورماه 92 از طريق پست، به آدرس سازمان سنجش و يا از طريق نمابر (فاكس) به شماره 88802721-021 اقدام کنند.

متقاضیان می توانند مدارک خود را به آدرس تهران، خيابان كريم خان زند، بين خيابان استاد نجات اللهي و سپهبد قرني، پلاك 204، سازمان سنجش آموزش كشور، طبقه 4 ، دفتر طرح و آمار ارسال کنند.

متقاضياني كه حضورا به دانشگاهها مراجعه کرده و مدارك خود را به دانشگاه ارايه کرده اند نيازي به ثبت نام مجدد ندارند و مي توانند از طريق دانشگاه، وضعيت پذيرش خود را پيگيري کنند. دانشگاهها مدارك متقاضياني را كه مستقيما پذيرش مي ­كنند، جهت بررسي و تاييد به سازمان سنجش آموزش كشور ارسال می کنند.

متقاضياني كه از طريق نمابر (فاكس) نسبت به ارسال مدارك اقدام می کنند در صورتي كه پذيرفته شوند، براي دريافت معرفي نامه دانشگاه، بايد اصل معرفي نامه برگزيدگي از دبيرخانه جشنواره مربوطه و كپي آخرين مدرك تحصيلي خود را حداكثر تا زمان دريافت معرفي نامه، ارايه کنند.

تاريخ دريافت معرفي نامه براي ارايه به دانشگاه، يك هفته پس از بررسي مدارك خواهد بود.

تاریخ خبر شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۹۲