اخبار / دانشگاهی / نحوه اعتراض داوطلبان مردود آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد به کارنامه آزمون به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نحوه اعتراض داوطلبان مردود آزمون دکتری ۹۵ دانشگاه آزاد به کارنامه آزمون

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای حضور در مصاحبه علمی نشد‌ه‌اند می‌توانند اعتراض خود را به نسبت به کارنامه منتشره اعلام کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، باتوجه به اعلام نتایج اولیه دعوت به مصاحبه آزمون دکتری تخصصی، کارنامه آن دسته از داوطلبان حاضر در جلسه آزمون کتبی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای حضور در مصاحبه علمی نشدند بر روی سامانه مرکز سنجش و پذیرش به نشانی www.azmoon.com قرار گرفت و داوطلبان با وارد کردن مشخصات آزمونی می‌توانند کارنامه خود را دریافت کنند.

همچنین آن دسته از داوطلبانی که موفق به کسب حد نصاب نمره لازم برای دعوت به مصاحبه علمی شده‌اند نیز با توجه به اینکه قبولی نهایی آنان بر اساس ۷۵درصد نمره کتبی به همراه ۲۵درصد مصاحبه علمی بعد از برگزاری جلسات مصاحبه، محاسبه و مشخص می‌شود لذا کارنامه داوطلبان دعوت به مصاحبه پس از انجام مصاحبه علمی و محاسبه نمره کل در نیمه دوم شهریور ماه منتشر می‌شود.

پذیرفته شدگان نهایی دکتری تخصصی دانشگاه آزاد بر اساس نمره کسب شده، موظف هستند دروسی را به عنوان جبرانی در ابتدای دوره دکتری تخصصی بگذرانند که این موضوع هنگام اعلام نتایج نهایی به اطلاع پذیرفته شدگان می‌رسد.

بر اساس اعلام دانشگاه آزاد، افرادی که به کارنامه خود اعتراض دارند می‌توانند اعتراض خود را به صورت مکتوب به شماره ۴۹۷۵۴۱۳۲ فکس کرده یا به صورت حضوری به سازمان مرکزی دانشگاه آزاد مراجعه کنند.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـــری و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3   

تاریخ خبر سه شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۵