اخبار / دانشگاهی / نتیجه انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری ۹۷ امروز اعلام می‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتیجه انتخاب رشته داوطلبان کنکور دکتری ۹۷ امروز اعلام می‌شود

مشاور سازمان سنجش از انتشار کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبان مجاز آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۷ در بعدازظهر امروز ۳۱ اردیبهشت ماه خبر داد.
<>دکتر حسین توکلی به خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا گفت: کارنامه نتیجه انتخاب رشته داوطلبانی که بر اساس کارنامه اولیه آزمون ورودی دوره دکتری نیمه‌متمرکز سال ۹۷ مجاز به انتخاب رشته شده بودند و کدرشته محل‌های انتخابی خود را در سایت سازمان سنجش ثبت کرده بودند از ساعت ۱۴ امروز دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۹۷ به همراه اطلاعیه مربوط بر روی سایت سازمان سنجش منتشر می‌شود.

<>وی افزود: بر اساس ضوابط تعداد ۵۹ هزار و ۳۸۶ داوطلب از داوطلبان انتخاب‌رشته‌کننده در کدرشته محل‌های انتخابی دارای حدنصاب نمره علمی لازم هستند.

<>توکلی گفت: این داوطلبان ضرورت دارد با توجه به نکات مندرج در اطلاعیه مربوطه و مطابق با برنامه زمانی مربوط که از سوی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود نسبت به شرکت در مرحله دوم آزمون (مرحله ارزیابی تخصصی) اقدام کرده و با همراه داشتن مدارک لازم به هر یک از دانشگاه‌های مربوط مراجعه کنند.

<>مشاور سازمان سنجش یادآوری کرد: منحصرا داوطلبانی می‌توانند نسبت به مراجعه به دانشگاه‌ها و انجام مصاحبه اقدام کنند که کدرشته محل مربوطه را درج و حدنصاب لازم را کسب کرده باشند.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۷