اخبار / دانشگاهی / نتایج کارشناسی ارشد نیمه دوم شهریور ماه 95 اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج کارشناسی ارشد نیمه دوم شهریور ماه 95 اعلام می شود

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی گفت: آزمون کارشناسی ارشد به خوبی برگزار شده و در مراحل پایان تصحیح است و نتایج نهایی نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود. مراحل تصحیح آزمون کارشناسی ارشد در مراحل پایانی است و علت طولانی شدن آن آزمون کنکور هنر است که به صورت تشریحی برگزار شد و نتایج نهایی آن نیمه دوم شهریور ماه اعلام می شود.

وی با اشاره به آزموزن دکتری و نتایج آن گفت: نتایج دکتری تخصصی کتبی اعلام شد و اکنون مصاحبه در حال انجام است و تا 21 مرداد ماه به پایان می رسد که بر این اساس نتایج نهایی آن مبتنی بر 75 درصد آزمون کتبی و 25 درصد نمره مصاحبه و سوابق پژوهشی است.

دانشیان ادامه داد: واجدین شرایط دعوت به مصاحبه دوره بدون آزمون لازم است هر گونه سوابق علمی و تحقیقاتی را مانند پروژه، مقاله، ترجمه و تالیف که در زمینه های مربوط به رشته تخصصی خود دارند، به انضمام ریز نمرات و پایان نامه کارشناسی ارشد همراه داشته باشند و رأس زمان و در تاریخ اعلام شده در محل مصاحبه حاضر شوند.

وی با اشاره به مصاحبه دوره دکتری پژوهش محور افزود: حضور استاد راهنمای طرح به همراه داوطلب در جلسه مصاحبه الزامی بوده و داوطلبان این دوره لازم است علاوه بر مدارک فوق، فرم طرح تحقیقاتی که در زمان ثبت نام ارسال کرده اند را به همراه داشته باشند.

رئیس مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اظهار داشت: عدم حضور در جلسه مصاحبه به منزله انصراف از پذیرش است و فقط در صورتیکه فردی دلایل موجهه و قانونی داشته باشد، می تواند زمانی جدید برای مصاحبه اعلام کند.

نتایج نهایی پس از انجام مصاحبه علمی مشخص و در نیمه دوم شهریور ماه اعلام خواهد شد.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۶ مرداد ۱۳۹۵