اخبار / دانشگاهی / نتایج سومین آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج سومین آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور اعلام شد

<>سازمان سنجش آموزش کشور، نتایج آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور را اعلام کرد.

<>به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، کارنامه آزمون استخدامی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفته است.

<>داوطلبانی که در یکی از خوشه‌های شغلی پرستار، ماما، کارشناس فوریت‌های پزشکی، کاردان فوریت‌های پزشکی، کارشناس ارتباطات و عملیات پزشکی، کارشناس ارتباطات و عملیات پرستار و اپراتور 115 دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی وابسته به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، متقاضی استخدام بوده‌اند و در سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی کشور شرکت کرده‌اند، می‌توانند نتایج خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور مشاهده کنند.

<>نتایج داوطلبان سایر خوشه‌های شغلی سومین آزمون استخدامی متمرکز دستگاه‌های اجرایی نیز متعاقبا و حداکثر تا پایان آذر 95 از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور اعلام می‌شود.

<>افرادی که در این آزمون پذیرفته اعلام شده‌اند، باید حداکثر تا 72 ساعت آینده برای اطلاع از زمان و محل تشکیل پرونده، بررسی مدارک، مصاحبه و سایر مراحل پذیرش به سایت اینترنتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی که پذیرفته شده‌اند، مراجعه کنند.

<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵