اخبار / دانشگاهی / نتایج دستیاری دندانپزشکی اعلام شد / آغاز ثبت نام از امروز به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

آغاز ثبت نام از امروز

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، از اعلام نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی خبر داد و گفت: پذیرفته شدگان این آزمون از امروز شنبه سوم تا دوشنبه پنجم مهر ماه می توانند با مراجعه به دانشگاه محل قبولی، نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

دکتر محمد حسین در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اعلام این خبر اظهار کرد: بالغ بر 2000 نفر در سی‌امین دوره آزمون دستیاری دندانپزشکی امسال ثبت نام کردند که از این تعداد 1655 نفر در جلسه آزمون شرکت داشتند.

وی در ادامه تصریح کرد: تعداد سوال‌های آزمون دستیاری دندانپزشکی 250 سوال بود که هر داوطلب می‌توانست 810 نمره در این آزمون کسب کند و در نهایت داوطلبی که 405 نمره از این 810 نمره را کسب می‌کرد مجاز به انتخاب رشته بود. البته حدنصاب نمره کسب شده برای رزمندگان در آزمون دستیاری دندانپزشکی 80، برای داوطلبان سهمیه بومی 85 و برای ایثارگران و شهدا نیز 70 درصد از این نمره تعیین شده است.

دکتر پور کاظمی همچنین گفت: در مجموع 597 داوطلب در آزمون دندانپزشکی امسال مجاز به انتخاب رشته شدند که از این تعداد 350 نفر پذیرفته شدند.

رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در پایان اظهار کرد: کلاس های پذیرفته شدگان آزمون دستیاری دندانپزشکی از هفته آینده شروع می‌شود. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر شنبه ۰۳ مهر ۱۳۹۵