اخبار / دانشگاهی / نتایج اولیه رشته های شرایط خاص کنکور ارشد امروز اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولیه رشته های شرایط خاص کنکور ارشد امروز اعلام می شود

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی معرفی شدگان چند برابر ظرفیت در کدرشته محلهای بورسیه و دارای شرایط خاص آزمون کارشناسی ارشد ۹۵ امروز منتشر می شود.

دکتر حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: داوطلبان مجاز کدرشته محلهای بورسیه و دارای شرایط خاص که در این رشته ها فرم انتخاب رشته خود را تکمیل کرده اند امروز می توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش از نتیجه اولیه خود مطلع شوند.

وی افزود: همزمان با اسامی معرفی شدگان، برنامه زمانی انجام مصاحبه از معرفی شدگان و همچنین زمان برگزاری آزمون تشریحی و یا پروژه عملی در کدرشته‌های امتحانی ذیربط امروز دوشنبه ۱۴ تیرماه از طریق پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی: www.sanjesh.org منتشر می شود.

توکلی تاکید کرد: آزمون عملی رشته‌های تحصیلی پروژه دار منحصراً در شهر تهران برگزار می‌شود.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: تعداد ۱۹ هزار و ۷۱۷  نفر در این دوره معرفی شده اند که از این تعداد۷ هزار و ۶۸۲ نفر زن (معادل ۳۹ درصد) و ۱۲ هزار و ۳۵ نفر مرد (معادل ۶۱ درصد) هستند.

وی خاطرنشان کرد: ظرفیت پذیرش در کدرشته محل های بورسیه و دارای شرایط خاص در آزمون کارشناسی ارشد سال ۹۵ تعداد ۴ هزار و ۷۴۰ نفر است. 

 دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر دوشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۵