اخبار / دانشگاهی / نتایج اولین دوره آزمون دستیاری پزشک خانواده اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج اولین دوره آزمون دستیاری پزشک خانواده اعلام شد

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3
نتایج آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده اعلام شد و پذیرفته شدگان می توانند از روز ۸ اسفند در دانشگاه ها ثبت نام کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، پذیرفته شدگان آزمون پذیرش دستیار تخصصی پزشک خانواده موظف به مراجعه به دانشگاه محل پذیرش و انجام مراحل ثبت نام از روز شنبه ۸ اسفند هستند.
این پذیرفته شدگان، در هنگام ثبت نام باید با توجه به سهمیه پذیرش خود، اصل مدارک لازم جهت استفاده از سهمیه مربوط را بر اساس مندرجات راهنماها و دستورالعمل های مربوط ، به دانشگاه محل پذیرش ارائه کنند.
نوع پذیرش به دانشگاههای علوم پزشکی محل آموزش اعلام شده است. عدم ثبت نام در موعد مقرر و یا عدم شروع به آموزش در زمان های اعلام شده و نیز اعلام انصراف پس از شروع به آموزش جهت پذیرفته شدگان به منزله انصراف قطعی فرد پذیرفته شده محسوب شده و این گروه از افراد مجاز به شرکت در آزمون پذیرش دستیار خانواده سال آینده نیستند.
آزمون کتبی این پذیرش در ۲۶ آذر ماه در ۷ شهر و آزمون شفاهی در ۲۴ دی ماه برگزار شد.
پذیرش دستیار در رشته تخصصی پزشکی خانواده در سال ۹۴ برای اولین و براساس مصوبات شورای آموزش پزشکی تخصصی در خصوص پزشکی خانواده و قانون برقراری عدالت آموزشی مصوب مجلس شورای اسلامی صورت گرفت.
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۰۹ اسفند ۱۳۹۴