اخبار / دانشگاهی / نتایج آزمون ورودی ۲ سطح حوزه خواهران ۱۰خرداد اعلام می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج آزمون ورودی ۲ سطح حوزه خواهران ۱۰خرداد اعلام می شود

<>مسئول سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران گفت: نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران ۱۰ خرداد اعلام می شود.  

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از حوزه های علمیه خواهران، مهدی صبائی گفت: نتایج آزمون ورودی سطح سه و چهار حوزه های علمیه خواهران ۱۰ خردادماه از طریق سایت PAZIRESH.WHC.IR  و مدارس علمیه سراسر کشور اعلام خواهد شد.

<>وی با بیان اینکه آزمون کتبی سطح ۳ و ۴ حوزه‌های علمیه خواهران در سراسر کشور به‌ صورت همزمان در روز جمعه، ۱۴ اردیبهشت‌ماه برگزار شد، افزود: برای آزمون سطح سه بیش از ۳ هزار نفر در ۱۱ رشته و در سطح چهار نیز بیش از ۵۰۰ نفر در چهار رشته حضور داشتند.

<>مسئول سنجش و پذیرش مقاطع تکمیلی حوزه‌های علمیه خواهران تاکید کرد: رشته‌های سطح سه شامل تفسیر علوم قرآن، فقه و اصول، اخلاق و تربیت اسلامی، تاریخ اسلام، فلفسفه اسلامی، مدرسی و ادبیات عربی و مطالعات اسلامی زنان است.

<>صبایی اظهار داشت: رشته های سطح چهار نیز شامل چهار بخش کلام اسلامی، کلام با گرایش مهدویت، گرایش با امامت و گرایش با مذاهب اسلامی است.

<>وی با تصریح اینکه سطح ۴ فعلاً در ۴ رشته تفسیر علوم قرآن گرایش تفسیر تطبیقی، رشته فقه اصول با گرایش فقه خانواده و رشته حکمت متعالیه و رشته کلام اسلامی که امسال اضافه شده است برگزار شده است، گفت: در این سطح حدود بیش از ۵۰۰ نفر در کل کشور ثبت نام کردند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3
<>

تاریخ خبر دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۷