اخبار / دانشگاهی / نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

نتایج آزمون دستیاری دندانپزشکی اعلام شد

مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی نتایج آزمون دستیاری پزشکی اعلام شد. <>به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، اسامی پذیرفته‌شدگان سی و دومین دوره آزمون ورودی پذیرش دستیار در رشته‌های تخصصی دندانپزشکی (سال تحصیلی ۹۸-۹۷) از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام شد.

<>در این آزمون از ۱۸۲۱ نفر داوطلب حاضر در جلسه، ۷۱۲ نفر مجاز به انتخاب رشته‌محل و از میان آنان، ۳۴۶ نفر در دوره‌های دولتی و شهریه‌پرداز (دانشگاه‌های آزاد اسلامی و بخشی از ظرفیت دانشگاه شاهد) پذیرفته شده‌اند که از این تعداد ۱۱۷ نفر مرد (۸۲/۳۳ درصد) و ۲۲۹ نفر زن (۱۸/۶۶ درصد) هستند.

<>پذیرفته‌شدگان لازم است برای ثبت‌نام، بر اساس رشته و دانشگاه محل قبولی، اصل، کپی و اسکن مدارک مورد نیاز را آماده و طبق زمان‌بندی که در سامانه اینترنتی دانشگاه اعلام می‌شود، به آن دانشگاه مراجعه کنند.

<>با توجه به اینکه زمان و نحوه ثبت‌نام در سامانه اینترنتی دانشگاه‌ها اعلام می‌شود، پذیرفته‌شدگان پیش از مراجعه حضوری به دانشگاه‌های محل قبولی، باید به سامانه‌های مذکور مراجعه کنند.

<>مدارک مورد نیاز برای ثبت‌نام باید به دانشگاه محل پذیرش ارائه شود و این مدارک توسط دانشگاه مورد بررسی قرار خواهد گرفت. در صورت محرز شدن عدم رعایت ضوابط و مقررات توسط داوطلب، واجد شرایط نبودن فرد جهت شرکت و پذیرش در آزمون، مغایرت و عدم صحت مدارک و مغایرت اطلاعات اعلام شده، از ادامه تحصیل فرد جلوگیری می‌شود و ضمن لغو قبولی، داوطلب به هیأت بدوی رسیدگی به تخلفات در آزمون‌ها معرفی خواهد شد.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر یکشنبه ۲۵ شهریور ۱۳۹۷