اخبار / دانشگاهی / مهلت نقل و انتقال دانشجویان تا ۱۰ خرداد تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت نقل و انتقال دانشجویان تا ۱۰ خرداد تمدید شد

معاون دانشجویان داخل وزارت علوم از تمدید مهلت ثبت نام نقل و انتقال دانشجویی تا ۱۰ خرداد ۹۶ خبر داد.

ابوالحسن ریاضی درگفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به نقل و انتقالات دانشجویی گفت: حدود ۲ هزار و ۲۰۰ دانشجو درخواست نقل و انتقال خود را در سامانه سجاد وارد کرده اند.<>معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان ادامه داد: با توجه به اینکه سامانه سجاد امسال راه اندازی شده و دارای مشکلاتی بود حدود ۱۰ روز در سامانه اختلال وجود داشت که باعث شد بعد از برطرف کردن مشکلات زمان ثبت نام نقل و انتقال دانشجویان را تا ۱۰ خرداد تمدید کنیم.

<>به گزارش مهر، مهمانی یا انتقال دانشجویان به دانشگاه‌های دیگر از اول اردیبهشت ماه سال جاری آغاز شده و دانشجویان تا پایان اردیبهشت ماه ۹۶ فرصت دارند تا تقاضای خود را در سامانه خدمات آموزشی وزارت علوم تحقیقات و فناوری به آدرس https://portal.saorg.ir ثبت کنند.

<>در دوره گذشته، صرفا میهمانی انجام گرفته و هیچ انتقالی وجود نداشت؛ یعنی فقط افراد دارای شرایط خاص می توانستند تقاضای میهمانی دایم خود را برای بررسی دانشگاه مبدا و مقصد ارسال کنند.

<>سامانه میهمانی و انتقال دانشجویان طوری برنامه ریزی شده بود که از بارگذاری تقاضای افرادی که شرایط خاص نداشته و مستنداتی برای میهمانی ندارند جلوگیری می کرد.

<>پس از پایان اردیبهشت ماه، فرآیند بررسی تقاضاها توسط دانشگاه های مبدا و مقصد انجام گرفته و نتیجه نهایی تا پایان  مرداد اعلام می شد.


دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۶