اخبار / سازمان سنجش آموزش کشور / مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی ترمی علمی کاربردی تا فردا به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام دوره‌های کاردانی ترمی علمی کاربردی تا فردا

ثبت نام دوره های ترمی کاردانی پیوسته و ناپیوسته دانشگاه جامع علمی کاربردی تا ساعت 24 فردا یکشنبه 13 شهریورماه در پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش ادامه دارد. به گزارش خبرنگار مهر، ثبت نام دوره های کاردانی ترمی دانشگاه جامع علمی کاربردی در 272 رشته، 3 هزار و 416 کد رشته محل، 727 مرکز آموزشی در 31 استان کشور با ظرفیت پذیرش 135 هزار نفر انجام می شود و داوطلبان تا ساعت 24 فردا یکشنبه 13 شهریورماه مهلت ثبت نام دارند.   آزمون دوره کاردانی ترمی علمی کاربردی روز جمعه 8 مهرماه توسط سازمان سنجش بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می شود.   داوطلبان در مهلت مقرر می توانند دفترچه و کارت اعتباری ثبت نام را از دفاتر پستی و یا به صورت اینترنتی تهیه کرده و نسبت به ثبت نام خود از طریق پایگاه الکترونیکی سازمان سنجش آموزش کشور به آدرس www.sanjesh.org اقدام کنند.
  به گزارش مهر، امسال برای نخستین بار پذیرش دانشجو در دوره کاردانی پیوسته و ناپیوسته با هم انجام می شود و پذیرش در دوره کاردانی ترمی پیوسته هم برای نخستین بار و در سال جاری در دانشگاه علمی کاربردی صورت می گیرد.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۰