اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت‌نام در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام در آزمون جایابی دانش‌آموختگان دندانپزشکی خارج از کشور تمدید شد

<>سی‌امین دوره آزمون جایابی دانش‌آموختگان رشته دندانپزشکی خارج از کشور و هفتمین آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی در روز 5 مرداد امسال برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، مهلت ثبت‌نام و پذیرش در این آزمون‌ها از ساعت 18 روز شنبه 3 آغاز و تا ساعت 24 روز پنج‌شنبه 8 تیر ادامه داشت، که مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت با صدور اطلاعیه‌ای از تمدید مهلت ثبت‌نام در این آزمون خبر داده است و بدین ترتیب متقاضیان می‌توانند از ساعت 10 صبح روز شنبه 24 تیر تا ساعت 15 روز یکشنبه 25 تیر با مراجعه به نشانی www.sanjeshp.ir مجددا ثبت‌نام کنند.

<>دوطلبان باید پیش از ثبت‌نام در مرکز خدمات آموزشی وزارت بهداشت تشکیل پرونده یا آن را تکمیل کنند. فقط افرادی که از سوی مرکز خدمات آموزشی به دبیرخانه شورای آموزشی دندانپزشکی و تخصصی معرفی شوند یعنی ورودی‌ها پیش از آگوست 2009 می‌توانند در این دو آزمون شرکت کنند.

<>کارت شرکت در آزمون از ساعت 18 روز 3 مرداد از طریق سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی وزارت بهداشت در اختیار داوطلبان قرار می‌گیرد.

<>آزمون جایابی و آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج از کشور در یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی تهران برگزار می شود که آدرس آن در کارت ورود به جلسه آزمون درج می‌شود.

<>آزمون جایابی نمره منفی ندارد و داوطلبان دانش‌آموخته از دانشگاه‌های مورد تایید وزارت بهداشت باید 60 درصد نمره کل آزمون را کسب کنند.

<>آزمون دروس اختصاصی هفتمین آزمون ملی دانش‌آموختگان خارج از کشور در رشته دندانپزشکی ساعت 9 صبح روز پنج‌شنبه 5 مردا و آزمون دروس علوم پایه در ساعت 14 بعدازظهر همین روز برگزار می‌شود. قبول‌شدگان در مرحله نظری این آزمون برای شرکت در مرحله عملی به یکی از دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران یا شهیدبهشتی معرفی می‌شوند.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی
(وزارت بهداشت) و سایر دانشگاه های کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر یکشنبه ۱۱ تیر ۱۳۹۶