اخبار / دانشگاه جامع علمی کاربردی / مهلت ثبت‌نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع تمدید شد

خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تمدید شد. خبرگزاری فارس: مهلت ثبت‌نام جشن ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع تمدید شد به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین وحید بلندی، معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی با اعلام این خبر افزود: با توجه به درخواست‌های مکرر دانشجویان و با هماهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها، مهلت ثبت‌نام در پانزدهمین مراسم ازدواج دانشجویی دانشگاه جامع علمی کاربردی تا 17 آبان ماه تمدید شد.

وی در ادامه اظهار داشت: ثبت‌نام به صورت اینترنتی انجام می‌شود، لذا دانشجویان برای ثبت‌نام باید به پایگاه الکترونیکی www.nahad.ir مراجعه کنند.

معاون فرهنگی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه جامع علمی کاربردی افزود: تاریخ عقد مجاز برای ثبت‌نام، از اول مهرماه سال 1389 تا اول مهرماه سال 1390 است.

حجت الاسلام و المسلمین بلندی در ادامه گفت: در مواردی که هر دو زوج مشغول به تحصیل در دانشگاه هستند یکی از آنها به عنوان داوطلب اصلی اقدام به ثبت‌نام در دانشگاه خود کرده و از تکرار ثبت‌نام در دانشگاه همسر جدا خودداری شود در غیر این صورت پس از ارزیابی خودکار اطلاعات، سیستم اطلاعات همسان را به صورت کامل حذف کرده و به هیچ یک از ثبت نام‌ها ترتیب اثر داده نخواهد شد.

وی تصریح کرد: دانشجویان مراکز علمی کاربردی استان تهران لازم است بلافاصله پس از ثبت‌نام، در اسرع وقت مدارک لازم را برای تأیید به دفتر نهاد رهبری دانشگاه جامع علمی کاربردی ارائه دهند و دانشجویان دیگر استان‌ها باید به دفاتر ازدواج دانشجویی استانی با هماهنگی واحدهای استانی دانشگاه جامع علمی کاربردی مراجعه کنند.

تاریخ خبر یکشنبه ۱۵ آبان ۱۳۹۰