اخبار / فنی و حرفه ای / مهلت ثبت‌نام آزمون فني حرفه‌اي تمديد نمي‌شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام آزمون فني حرفه‌اي تمديد نمي‌شود

معاون سازمان سنجش آموزش كشور گفت: مهلت ثبت‌نام آزمون فني حرفه‌اي تا ساعت 24 امروز است و اين مهلت به هيچ وجه تمديد نمي‌شود. حسين توكلي معاون سامزان سنجش آموزش كشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاه خبرگزاري فارس با بيان اين‌كه ثبت‌نام آزمون فني حرفه‌اي از 28 تير آغاز شده است، افزود: تا ديشب 260 هزار داوطلب در آزمون فني حرفه‌اي ثبت‌نام كرده‌اند.

وي گفت: داوطلبان بايد با مراجعه به مراكز پستي، دفترچه آزمون فني حرفه‌اي و كارت اعتباري را به مبلغ 5 هزار و 500 تومان دريافت كنند. همچنين داوطلبان مي‌توانند در صورت علاقه‌مندي به شركت در مؤسسات آموزش غيرانتفاعي و غيردولتي فيش 1500 توماني دريافت كنند.

معاون سازمان سنجش آموزش كشور اظهار كرد: داوطلبان آزمون فني حرفه‌اي بايد تا ساعت 19 امروز به نزديك‌ترين باجه پستي مراجعه كرده و مدارك خود را دريافت كنند، اين داوطلبان تا ساعت 24 امشب براي ثبت‌نام اينترنتي فرصت دارند.

وي گفت: آزمون دوره‌هاي كارداني پيوسته نظام جديد آموزشكده‌هاي فني و حرفه‌اي 26 شهريور برگزار مي‌شود.

توكلي با بيان اين‌كه براساس آزمون فني حرفه‌اي حدود 35 هزار داوطلب در دوره‌هاي روزانه و بيش از 50 هزار داوطلب در مؤسسات غيرانتفاعي پذيرش مي‌شوند، گفت: در كل ظرفيت پذيرش ازمون فني‌حرفه‌اي90 هزار نفر است

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۸۹