اخبار / آزمون زبان های خارجی / مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک دانشگاه آزاد امروز به پایان می‌رسد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک دانشگاه آزاد امروز به پایان می‌رسد

مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک دانشگاه آزاد اسلامی که از روز چهارشنبه ساعت ۱۰ صبح ۲۳ مردادماه آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد.
به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس مهلت ثبت‌نام آزمون آیلتس آکادمیک که از روز چهارشنبه ساعت 10 صبح 23 مردادماه آغاز شده بود، امروز به پایان می‌رسد.
داوطلبان در فرصت باقی‌مانده می‌توانند برای ثبت‌نام به وب سایت ielts.iauset.com مراجعه و برای ثبت نام آنلاین خود اقدام کنند.
شایان ذکر است؛این آزمون در روز پنجشنبه 21 شهریورماه در تهران برگزار می‌شود. لذا ثبت‌نام شوندگان باید در روز مقرر در محل آزمون به نشانی تهران- انتهای پل دوم حافظ- روبروی تالار بورس- پلاک 303 مراجعه کنند.
به گفته رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، آن دسته از ثبت نام شوندگانی که درخواست ارسال اصل کارنامه آزمون خود را به درب منزل دارند، می‌توانند در روز برگزاری آزمون با مراجعه به مسئولان مربوطه مستقر در سالن برگزاری، نسبت به ارائه درخواست دریافت پستی کارنامه خود اقدام کنند.
گفتنی است ثبت نام شوندگان، پس از ثبت نام قطعی امکان انصراف از شرکت در آزمون را نخواهند داشت، لذا به متقاضیان توصیه می‌شود در صورت اطمینان از شرکت در این آزمون، اقدام به ثبت نام کنند.
متقاضیان اگر در مراحل ثبت‌نام با سؤال یا ابهامی مواجه شدند، می‌توانند به نشانی [email protected] ایمیل خود را ارسال کنند تا کارشناسان مرکز در اسرع وقت به آنها پاسخ دهند.

تاریخ خبر دوشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۲