اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام کنکور 95 تا اول اسفند تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام کنکور 95 تا اول اسفند تمدید شد

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3 
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از تمدید مهلت ثبت نام کنکور سراسری سال ۹۵ خبر داد و گفت: این مهلت تا ساعت ۲۴ روز شنبه اول اسفند ۹۴ تمدید شد .
حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۹۵ که تاکنون برای ثبت نام اقدام نکرده‌اند، مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون تا ساعت ۲۴ روز شنبه اول اسفند ۹۴ تمدید می شود.
وی ادامه داد: تا ساعت ۱۲ امروز چهارشنبه ۲۸ بهمن تعداد ۶۷۳ هزار و ۶۸۳ داوطلب به منظور شرکت در آزمون سراسری سال ۹۵ ثبت نام کرده اند.
مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: به تمام متقاضیانی که تا کنون نسبت به ثبت نام برای شرکت در در آزمون سراسری سال ۹۵ اقدام نکرده اند، اکیدا توصیه می شود در این مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش به نشانی sanjesh.org و مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و اطلاعیه های مربوط، در صورت واجد شرایط بودن نسبت به تکمیل تقاضا نامه اینترنتی اقدام کنند.
وی ادامه داد: ضمنا آن دسته از داوطلبانی که قلا ثبت نام کرده اند، می‌توانند  در صورت تمایل دراین مهلت نسبت به مشاهده و ویرایش اطلاعات ثبت نامی خود اقدام کنند.

دریافت نمونه سوالات و پاسخنامه ادوار گذشته کلیه گروه های آزمایشی کنکورهای سراسری و آزاد از سایت سنجش3

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۴