اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی تا ۱۰ مهر تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام متقاضیان جذب هیأت علمی تا ۱۰ مهر تمدید شد

<>به گزارش خبرنگار مهر، محمد رضا رضوان طلب اعلام کرد: بدلیل انجام برخی ویرایش ها در شرایط اختصاصی و تقاضای برخی از متقاضیان، زمان ثبت نام فراخوان شهریور ماه تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه تمدید شد.

<>رئیس مرکز جذب اعضای هیات علمی وزارت علوم افزود: از عموم متقاضیان که قبلا ثبت نام کرده اند نیز دعوت می شود در صورت تمایل نسبت به ویرایش تقاضاهای خود اقدام کنند.

<>به گزارش مهر، ثبت نام متقاضیان جذب در فراخوان شهریور ۹۷ از ۲۱ شهریور ماه آغاز شده و تا ۶ مهر ماه ۹۷ ادامه داشت، که بنا به اعلام مرکز جذب هیات علمی وزارت علوم، این مهلت تا ساعت ۲۴ روز سه شنبه دهم مهر ماه تمدید شد.

<>فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست مقاضیان جذب هیات علمی نیز قرار بود از امروز شنبه ۷ مهرماه آغاز شده و تا ۷ دی ماه ۹۷ ادامه داشته باشد که با توجه به تمدید ثبت نام فراخوان شهریور۹۷ فرایند رسیدگی دانشگاه ها به درخواست متقاضیان نیز بعد از ۱۰ مهر ماه آغاز می شود.

<>براساس جدول زمانی منتشر شده، فرایند تایید نهایی مرکز جذب از ۸ دی ۹۷ آغاز و تا ۲۳ بهمن ۹۷ ادامه خواهد داشت.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتری، کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه آزاد و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۰۷ مهر ۱۳۹۷