اخبار / دانشگاهی / مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تمدید شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تمدید شد

<>رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت از تمدید مهلت ثبت نام آزمون دستیاری تا ساعت 24 روز جمعه (26 دیماه) خبر داد.

<>

<>دکتر پورکاظمی در گفت و گو با خبرنگار «دانشگاهی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ‌افزود: مهلت ثبت نام این آزمون تا تاریخ 22 دیماه اعلام شده بود اما با توجه به مهلت تمدید شده، داوطلبان می‌توانند تا روز جمعه با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.psanjesh.org نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

<>

<>وی در ادامه در مورد آمار ثبت نام کنندگان و ظرفیت پذیرش اظهار کرد: تا امروز نزدیک به 14 هزار نفر برای شرکت در این آزمون ثبت نام کرده‌اند. ظرفیت پذیرش سال گذشته نزدیک به 2700 نفر بود، اما با توجه به اینکه ظرفیت پذیرش توسط دانشگاه‌ها اعلام می‌شود نمی‌توان آمار دقیقی برای امسال ارائه کرد. اما میزان آن تقریبا به اندازه سال گذشته است.

<>

<>رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت در ادامه گفت: تاریخ برگزاری آزمون دستیاری 10 اردیبهشت ماه سال 94 بوده و کارت داوطلبان هفتم الی نهم اردیبهشت از طریق سایت مرکز سنجش پزشکی توزیع می‌شود.

<>

<>دکتر پورکاظمی درمورد روش نمره دهی در این آزمون توضیح داد: روش نمره دهی در چهل و دومین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی همانند روال گذشته است.کلید سوالات آزمون نیز ظهر روز شنبه 12 اردیبهشت ماه منتشر می شود.

<>

<>

ارائه دفترچه کارشناسی ارشد علوم پزشکی <>

<>وی در ادامه از ارائه دفترچه آزمون کارشناسی ارشد خبر داد و افزود: دفترچه راهنمای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم پزشکی روی سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.psanjesh.org قرار گرفته است و به داوطلبان توصیه می‌شود حتما آن را مطالعه کنند.

<>

<>پورکاظمی در مورد تاریخ ثبت نام و زمان برگزاری این آزمون اظهار کرد: ثبت نام کارشناسی ارشد از اول بهمن ماه آغاز شده و تا 10 بهمن ماه ادامه دارد. این آزمون در صبح و عصر 31 اردیبهشت و اول خرداد 94 برگزار خواهد شد و تفاوت مهم آن با آزمون‌های سال گذشته در این است که برخی از داوطلبان با توجه به مدرک لیسانس می‌توانند در دو رشته متفاوت شرکت کنند.

<>

<>رئیس مرکز سنجش آموزش پزشکی در پایان در مورد هزینه شرکت در این آزمون گفت: افرادی که در دو رشته شرکت می‌کنند باید هزینه هر دو رشته را پرداخت کنند. هزینه آزمون‌های وزارت علوم و وزارت بهداشت توسط هیئت دولت تعیین می‌شود و بر اساس تصمیم هیئت دولت هزینه ثبت نام در این آزمون 25 هزار تومان اعلام شده است که باید از طریق اینترنتی پرداخت شود.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۳ دی ۱۳۹۳