اخبار / دانشگاهی / مهلت توزیع کارت آزمون دکتری تا پنجشنبه به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مهلت توزیع کارت آزمون دکتری تا پنجشنبه

<>مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تاکید کرد: توزیع کارت آزمون دکتری نیمه متمرکز سال 94 که از ساعت 9 امروز سه شنبه 12 اسفند آغاز شده،تا روز پنج‌شنبه 14 اسفند 93 ادامه دارد.

<>

<>حسین توکلی در گفت‌وگو با خبرنگار دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) با اشاره به آغاز توزیع کارت آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 گفت: در این آزمون تعداد 201 هزار و 563 نفر ثبت نام کردند که از این تعداد 87 هزار و 487 نفر زن و 114 هزار و 76 نفر مرد هستند.

<>

<>وی با بیان اینکه توزیع کارت شرکت در آزمون و برگ راهنمای آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 از ساعت 9 صبح امروز سه شنبه 12 اسفند آغاز شده، افزود: توزیع کارت تا روز پنج‌شنبه 14 اسفند 93 ادامه دارد.

<>

<>توکلی ادامه داد: ضرورت دارد داوطلبان این آزمون به سایت سازمان سنجش مراجعه و با وارد کردن اطلاعات شناسنامه‌ای شامل نام و نام خانوادگی، کد ملی و تاریخ تولد و یا اطلاعات ثبت‌نامی شامل شماره پرونده و کد پیگیری پس از مشاهده کارت آزمون خود، از کارت و برگ راهنمای توزیع کارت پرینت بگیرند.

<>

<>توکلی تصریح کرد: داوطلبانی که نسبت به بندهای 3 و 7 (جنس و معلولیت) کارت شرکت در آزمون مغایرتی مشاهده کردند نیز باید در یکی از روزهای چهارشنبه 13 اسفند یا پنجشنبه 14 اسفند 93 به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه ذیربط مراجعه و موضوع را پیگیری کنند تا مشکل برطرف شود.

<>

<>مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش با تأکید بر اینکه در زمینه بندهای 12 و 21 ( نام رشته امتحانی و محل برگزاری آزمون) هیچگونه تقاضایی پذیرفته نمی‌شود، ادامه داد: داوطلبان باید پس از دریافت پرینت کارت شرکت در آزمون نسبت به کنترل اطلاعات مندرج در پرینت کارت اقدام کنند و در صورتی که مغایرتی در اطلاعات مندرج در دیگربندها مشاهده کردند باید برای اصلاح موارد از طریق لینک مربوط به این موضوع حداکثر تا 15 اسفند منحصراً به سایت سازمان سنجش مراجعه و با ورود به قسمت ویرایش اطلاعات، نسبت به اصلاح آن اقدام کنند.

<>

<>وی خاطرنشان کرد: هر داوطلب باید با توجه به شماره داوطلبی مندرج در کارت ورودی و براساس حوزه امتحانی که بر روی پرینت درج شده، حوزه امتحانی خود را انتخاب کند.

<>

<>توکلی همچنین افزود: آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز 94 ساعت 8 صبح روز جمعه 15 اسفند 93 برای پذیرش دانشجو در 250 کد رشته امتحانی و در 7 گروه آموزشی در 53 شهرستان و 102 حوزه امتحانی برگزار می‌شود و داوطلبان برای اینکه پشت درهای بسته نمانند باید نیم ساعت قبل از برگزاری آزمون در حوزه امتحانی حاضرشوند.

<>

<>وی خاطرنشان کرد: هر داوطلب برای شرکت در آزمون باید پرینت کارت شرکت در آزمون با اصل کارت ملی یا شناسنامه را همراه داشته باشد. و اگر کارت شرکت در آزمون فاقد عکس یا اشکالاتی ازجمله عدم وضوح یا فاقد مهر باشد، ضروری است چنین داوطلبانی در ساعات مشخص شده در روز سه شنبه 12 و چهارشنبه 13 اسفند ضمن به همراه داشتن دوقطعه عکس 4*3 و کارت ملی یا شناسنامه عکس‌دار به نماینده سازمان سنجش آموزش کشور مستقر در باجه رفع نقص حوزه مربوط موضوع را پیگیری کنند تا مشکل رفع شود.

<>

<>توکلی با اشاره به اینکه درابتدای جلسه آزمون یک فرم نظرخواهی دراختیار داوطلبان قرارمیگیرد که مدت ده دقیقه فرصت دارند،‌ به آن پاسخ دهند،‌ بیان کرد: سوالات داوطلبان نابینای مطلق ددر 9 کدرشته امتحانی شامل کدرشته های 2138،2139،2108،2110،2113،2116،2117،2801،2802 به خط بریل تهیه شده و برای داوطلبان کم بینا درهمین کدرشته های امتحانی باخط درشت چاپ شده است.

<>وی در پایان گفت: داوطلبان می توانند پس از برگزاری آزمون از بعداز ظهر روز جمعه 15 اسفند تا 20 اسفند ماه به سایت سنجش مراجعه و پرسشنامه ارزیابی حوزه امتحانی خود را تکمیل کرده و به صورت اینترنتی از طریق سایت ابلاغ کنند.

تاریخ خبر سه شنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۳