اخبار / دانشگاهی / ممنوعیت هر گونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره ارشد و دکتری به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

ممنوعیت هر گونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره ارشد و دکتری

دانشجویان در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری امکان تغییر رشته، میهمانی و انتقال ندارند و دانشجویان سایر مقاطع نیز در بدو ورود به دانشگاه نمی توانند نسبت به این موارد تقاضا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، براساس اعلام سازمان امور دانشجویان هرگونه تغییر رشته، میهمانی و انتقال در دوره کارشناسی ارشد و دکتری ممنوع است و پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری پس از پذیرش در آزمون سراسری سازمان سنجش آموزش کشور، می بایستی نسبت به ثبت نام و تحصیل در موسسه اعلامی توسط سازمان سنجش اقدام کنند و از هرگونه مراجعه به سازمان امور دانشجویان و سایر واحدهای ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خودداری کنند.

هرگونه میهمانی و انتقال در دوره های کاردانی، کارشناسی ناپیوسته، کــارشناسی در بدو ورود به دانشگاه ممنوع بوده و تمام پذیرفته شدگان می بایستی در موعد مقرر جهت ثبت نام و آغاز تحصیل به دانشگاه های خود مراجعه کنند.

دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال در صورت دارا بودن شرایط، بر اساس آیین نامه های مربوطه، صرفا از طریق سامانه میهمانی و انتقال سازمان امور دانشجویان (سامانه خدمات آموزشی) که هر سال در اردیبهشت ماه، جهت ثبت درخواست ها فعال شده و در دسترس دانشجویان قرار می گیرد، اقدام کنند.

دانشجویان باید در خارج از بازه زمانی یاد شده از هرگونه مراجعه به سازمان امور دانشجویان و سایر واحدهای ستادی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خودداری کنند.

دانشجویان متقاضی میهمانی و انتقال که در اردیبهشت ماه  سال جاری در سامانه میهمانی و انتقال سازمان امور دانشجویان (سامانه خدمات آموزشی) نسبت به ثبت درخواست خود اقدام کرده اند، چنانچه تقاضای آنان از سوی موسسات مبدا یا مقصد مورد موافقت قرار نگرفته است، باید با توجه به آغاز سال تحصیلی ۹۶-۹۵ به دانشگاه محل تحصیل خود (مبدا) مراجعه کنند و نسبت به انجام امور آموزشی (ثبت نام و انتخاب واحد) اقدام و از مراجعه به سازمان امور دانشجویان خودداری کنند. 

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های دکتـری، کارشناسی ارشدو سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3 

تاریخ خبر شنبه ۱۷ مهر ۱۳۹۵