اخبار / دانشگاهی / مشاوره روانشناسی به دانشجویان دانشگاه شیراز با پیامک به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مشاوره روانشناسی به دانشجویان دانشگاه شیراز با پیامک

معاون دانشجویی دانشگاه شیراز از توسعه فعالیت های مرکز مشاوره دانشگاه شیراز خبر داد و گفت: مرکز مشاوره دانشگاه برخی از نکات مورد نیاز دانشجویان را از طریق ارسال پیامک به دانشجویان آموزش می دهد.
دکتر غلامرضا رخشنده رو در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه شیراز یکی از دانشگاه های بزرگ و جامع با حدود 17 هزار دانشجو است.
وی ادامه داد: با توجه به تعداد بالای دانشجویان نیاز به خدمات مشاوره نیز افزایش پیدا می کند بنابراین یکی از برنامه های دانشگاه توسعه فعالیت های مرکز مشاوره دانشجویی و تنوع بخشي به اقدامات روان درماني مانند نمايش و تحليل فيلم، برگزاري نمايشگاه، برگزاري مسابقه، تهيه و توزيع بروشور، ارتباط با اوليا دانشجويان و تشكيل پرونده سلامت روان براي تمام دانشجويان است.
معاون دانشجویی دانشگاه شیراز تصریح کرد: یکی از برنامه های مرکز مشاوره دانشگاه ارسال پیام کوتاه به دانشجویان است که از این طریق برخی از نکات مورد نیاز دانشجویان به آنها آموزش داده می شود.
وی ادامه داد: در ایام امتحانات و برخی از مناسبت ها تعداد ارسال این پیام‌های کوتاه به دانشجویان افزایش پیدا می کند.

تاریخ خبر چهارشنبه ۰۸ آبان ۱۳۹۲