اخبار / دانشگاه علوم پزشکی / مساعدت مالی دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات چند مرکز درمانی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مساعدت مالی دانشگاه علوم پزشکی برای رفع مشکلات چند مرکز درمانی

مدیر امورمالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از رفع برخی مشکلات آزمایشگاه مرکزی دهدشت، مرکز بهداشتی درمانی روستای راک، اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت، رادیولوژی لنده، بیمارستان شهید رجایی گچسارن و مرکز بستر درمانی باشت و بوستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، علی صالحی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از آنجا که برخی مراکز درمانی در برخی شهرستان‌های این استان از جمله کهگیلویه، لنده، گچساران و باشت با مشکلاتی مواجه بودند، مسئولان ارشد دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از این مراکز بازدید کردند و برای رفع مشکلات آن‌ها مبالغی اختصاص دادند.
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج میزان این کمک‌های مالی را دو میلیارد و 300 میلیون ریال در حوزه کهگیلویه و لنده و یک میلیارد و 700 میلیون ریال در حوزه گچساران و باشت اعلام کرد و افزود: با این کمک‌ها برخی مشکلات کنونی که در روند خدمات‌رسانی به مردم خلل ایجاد می‌کرد برطرف خواهند شد.
صالحی ادامه داد: در بازدید مسئولان دانشگاه علوم پزشکی یاسوج از مرکز بهداشتی درمانی روستای راک، مشکل شبکه برق این مرکز به عنوان مهم‌ترین مشکل آن گزارش شد که بعد از بررسی مقرر شد به زودی ترانس برق مرکز بهداشتی درمانی روستای راک نصب شود.
وی با بیان اینکه اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت از دیگر مراکزی بود که در این سفر به بهره‌برداری رسید، گفت: علی‌رغم تجهیز این اورژانس، دستور داده شد تا اسناد مالی باقی‌مانده در اورژانس بیمارستان امام خمینی (ره) دهدشت پرداخت شوند.
صالحی اسناد پرداخت نشده در این اورژانس را 500 میلیون ریال عنوان کرد.
*مشکلات رادیولوژی شهرستان لنده برطرف می‌شود
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: ‌همچنین در بازدید از آزمایشگاه مرکزی دهدشت که از نیازهای اصلی مردم شهرستان کهگیلویه است، ضمن تسویه حساب کامل هزینه‌های ساخت این آزمایشگاه، میزان یک میلیارد و 480 میلیون ریال برای تجهیز آن اختصاص داده شد که با ارسال این اسناد به دانشگاه علوم پزشکی بررسی و پرداخت خواهند شد.
این مسئول در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌هایش به مشکلات رادیولوژی شهر لنده اشاره کرد و ابراز داشت: رادیولوژی مرکز شهرستان لنده با مشکلاتی چون ظهور و ثبوت فیلم مواجه بوده که با طرح این مشکل در جریان بازدید اخیر مسئولان دانشگاه در اولویت رسیدگی قرار گرفت که امید است به زودی مرتفع شود.
صالحی افتتاح رادیولوژی دیجیتال و مرکز ICU مغز و اعصاب بیمارستان شهید رجایی گچساران را از دیگر دستاوردهای سفر روز گذشته مسئولان دانشگاه علوم پزشکی به شهرستان‌های کهگیلویه و گچساران برشمرد و گفت: با توجه به مشکلات این بیمارستان با حضور مسئولان شهرستانی، جلسه‌ای در محل بیمارستان شهید رجایی گچساران برگزار و مقرر شد اسناد تملک دارایی سرمایه مربوط به افتتاح رادیولوژی دیجیتال و مرکز ICU مغز و اعصاب این بیمارستان پرداخت شود.
مدیر امور مالی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج خاطرنشان کرد: در جریان این سفر از نزدیک مشکلات مرکز بهداشتی درمانی (10 تخت‌خوابی) شهرستان باشت و بوستان به استحضار مسئولان دانشگاه علوم پزشکی رسید که در همین راستا دستور پرداخت اسناد مربوط به این دو مرکز نیز صادر شده است.
وی از رفع برخی مشکلات آزمایشگاه مرکزی دهدشت، مرکز بهداشتی درمانی روستای راک، اورژانس خاتم‌الانبیای دهدشت، رادیولوژی لنده، بیمارستان شهید رجایی گچساران و مرکز بستر درمانی باشت و بوستان خبر داد و تأکید کرد: دانشگاه علوم پزشکی یاسوج همه تلاش خود را به کار خواهد بست که با توجه به اولویت مشکلات حوزه سلامت نسبت به برطرف کردن این مشکلات اقدام کند.

تاریخ خبر پنج شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۲