اخبار / دانشگاهی / مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی ۲۸ و ۲۹ تیر برگزار می شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مرحله نهایی المپیاد علمی دانشجویی ۲۸ و ۲۹ تیر برگزار می شود

<>مشاور عالی سازمان سنجش از برگزاری مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور در سال ۹۷ در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیرماه خبر داد.

<>حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر افزود: مرحله نهایی بیست و سومین المپیاد علمی دانشجویی کشور برای منتخبین المپیاد (متمرکز و نیمه متمرکز) در روزهای پنجشنبه ۲۸ و جمعه ۲۹ تیر ۹۷ در پردیس فنی و مهندسی شهید عباسپور دانشگاه شهید بهشتی برگزار می­ شود.

<>وی گفت: کارت ورود به جلسه آزمون­ های المپیاد از روز یکشنبه ۲۴ تیرماه در دسترس داوطلبان قرار می گیرد و داوطلبان می توانند تا روز سه‌شنبه ۲۶ تیر بصورت اینترنتی و از طریق سایت واحد المپیاد دانشجویی کشور به آدرس http://Olympiad.sanjesh.org کارت خود را دریافت کنند.

<>مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: برنامه آزمون­ها و آدرس خوابگاه­ها و اسامی منتخبین المپیاد از طریق همین سایت در اختیار داوطلبان قرار گرفته است و خوابگاه­ها از صبح روز چهارشنبه ۲۷ تیر ۹۷ پذیرای دانشجویان است.


<>دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی ارشد
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

<>

تاریخ خبر چهارشنبه ۲۰ تیر ۱۳۹۷