اخبار / دانشگاهی / مراکز غیر مجاز اعزام دانشجو زیر ذره‌بین دستگاه‌های انتظامی به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

مراکز غیر مجاز اعزام دانشجو زیر ذره‌بین دستگاه‌های انتظامی

مجتبی شریعتی نیاسر معاون آموزشی وزارت علوم در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: سایت ویژه ای از طرف وزارت علوم طراحی شده و افراد می توانند با مراجعه به این سایت از جزئیات دانشگاه های معتبر و موسسات اعزام دانشجو باخبر شوند.

وی ادامه داد: افراد می توانند به وزارت علوم مراجعه کرده و شکوائیه خود را ارائه دهند و یا از طریق ارسال شکایت خود به آدرس میدان فردوسی، خیابان شهید مطهری، سازمان امور دانشجویی را از تخلف‌های صورت گرفته با خبر کنند.
شریعتی نیاسر اضافه کرد: تقلب در جامعه وجود دارد و بیشتر از آنچه مجاز است، موسسه غیر مجاز تاسیس می شود. حتی تابلوهایشان را بر فراز موسسه غیر مجازشان نصب می کنند. این موضوع بیش از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری به قوه قضاییه مربوط می شود.
معاون آموزشی وزارت علوم بیان کرد: البته در مورد موضوعاتی که ما مطلع شویم و در حوزه ماموریت ما باشد، رسیدگی های لازم را انجام می دهیم.
وی با بیان اینکه برای برخورد با این مراکز باید دستگاه های انتظامی وارد عمل شوند، افزود: در این راستا کارگروه نظارت بر عملکرد موسسات اعزام دانشجو به خارج سازمان امور دانشجویان وزارت علوم بر اساس آخرین به روز رسانی، فهرست ۷۲ موسسه لغو مجوز شده اعزام دانشجو به خارج را اعلام کرد.
شریعتی نیاسر یادآور شد: لیست موسسات مجاز اعزام دانشجو به خارج اعلام شده و هر تغییری در این لیست اعلام می شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها و مقاطع دانشگاه های 
مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر دوشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۵