اخبار / علمی، پژوهشی / محافظت از انقلاب و ولایت در مقابل دشمنان با خون و قلم به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

محافظت از انقلاب و ولایت در مقابل دشمنان با خون و قلم

خبرگزاری فارس: انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در استرالیا و نیوزیلند طی بیانیه‌ای به مناسبت شهادت احمدی روشن اعلام کردند که با خون و قلم خود از نعمت انقلاب و ولایت در مقابل جبهه دشمنان راه ولایت، با تمام وجود محافظت می‌کنند. خبرگزاری فارس: محافظت از انقلاب و ولایت در مقابل دشمنان با خون و قلم به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری فارس، انجمن اسلامی دانشجویان ایرانی در استرالیا و نیوزیلند شهادت مظلومانه دانشمند نخبه جوان، چهره پر تلاش عرصه پژوهش و تحقیقات علمی کشور، مصطفی احمدی روشن به دست مزدوران استکبار جهانی را به محضر مبارک حضرت بقیه الله الاعظم (عج)، رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله العالی)، خانواده شهید و جامعه دانشگاهی کشور تبریک و تسلیت گفت.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر و در آستانه اربعین سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع)، فرزندان روح الله شجره طیبه انقلاب اسلامی را با خون پاک خود آبیاری کردند و عزم و اراده پایان ناپذیر ملت غیور و شهید پرور ایران را برای رسیدن به پیشرفت و کمال انسانی نشان دادند. شاگردان ممتاز مکتب سیدالشهدا (ع) در آزمونی دیگر در سنگر علم و دانش با نثار خون خود پرده از چهره نفاق استکبار جهانی و تروریسم دولتی برداشتند و به خیل عظیم کاروان شهدای اسلام از بدر و خیبر تا دفاع مقدس پیوستند.

بدون شک ترور بزدلانه دانشمندان ایران که با هماهنگی شبکه بین الملل دولتی و با همراهی سرویس‌های سیا، موساد وMI6  عمل شده، نشانگر ضعف و زبونی جبهه استکبار به سرکردگی آمریکا و صهیونیزم و همچنین کشورهای دست نشانده‌ آنها در منطقه است.

ما دانشجویان یقین داریم که به گفته رهبر و مقتدایمان حضرت آیت الله خامنه‌ای این رفتار شنیع و قساوت آمیز نخواهد توانست حرکت علمی شتابنده و عزم جوانان مؤمن و مصمم ایران اسلامی را حتی برای یک لحظه متوقف کند، چرا که این حرکت برخواسته از یک عزم راسخ و غیرتی ملی است.

دانشمندان ایران سرافراز پیشرفت‌های بزرگ و دستاوردهای رشک برانگیز ملت غیور خود را به رخ دشمنان زبون و حسود خواهند کشاند و راه دانشمندان شهید خود را چون علی‌محمدی، شهریاری، رضائی‌نژاد و احمدی روشن تا رهسپاری به دیار اسلاف پاکشان و امام (ره) و شهدا ادامه خواهند داد.

و بار دیگر به دشمنان ملت بزرگ ایران اعلام می‌داریم که همواره ادامه دهنده این جهاد علمی مقدس خواهیم بود و تا آخرین قطره خونمان بر عهدمان با شهدا پایدار خواهیم ماند و میثاقی دوباره خواهیم بست. میثاقی که برگرفته از بصیرت و آگاهی ملتی است که با الهام از فرهنگ عاشورا جهانیان را تسلیم اراده خود کرده و دشمنان ملت و منافقین را مجبور به عقب نشینی و خضوع کرده است؛ و اعلام می‌کنیم که با خون و قلم خود از نعمت انقلاب و ولایت در مقابل جبهه دشمنان راه ولایت، با تمام وجود محافظت خواهیم کرد.

. . .  باشد که رهرو راه شهیدان و امام شهیدان باشیم.

تاریخ خبر سه شنبه ۲۷ دی ۱۳۹۰