اخبار / دانشگاهی / فهرست دروس رشته کارشناسی جامعه شناسی نهایی شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فهرست دروس رشته کارشناسی جامعه شناسی نهایی شد

رئیس کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول، فهرست دروس برنامه کارشناسی جامعه شناسی نهایی شده و به زودی سرفصل های آن تدوین می شود.

دکتر غلامرضا جمشیدی‌ها، در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آخرین بازنگری وضعیت رشته جامعه شناسی در کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول گفت: اخیرا در وزارت علوم تحقیقات و فناوری جلسه ای برگزار کردیم که دراین جلسه اصلاحاتی را در برنامه کارشناسی رشته جامعه‌شناسی انجام دادیم. <>وی افزود: اصلاحات انجام شده را برای همه دانشگاه های سراسر کشور ارسال کردیم تا برای اصلاح و ارتقاء این برنامه، برنامه نظرات خود را به کارگروه متبوع ارائه کنند.

<> جمشیدی ها ادامه داد: در دو جلسه ای که قبل از ماه مبارک رمضان برگزار شد، فهرست دروس برنامه کارشناسی جامعه شناسی نهایی شد و از این پس باید برای تدوین سرفصل ها خود را آماده کنیم که برخی دانشگاه ها آمادگی خود را برای تدوین سرفصل ها اعلام کرده اند.

<>به گزارش مهر، پیش از این، بر اساس مصوبه کارگروه علوم اجتماعی شورای تحول، مقرر شده بود در دوره کارشناسی، چهار رشته مردم‌شناسی، جامعه‌شناسی، برنامه‌ریزی، تعاون و رفاه اجتماعی و همچنین مددکاری و خدمات اجتماعی ذیل عنوان «علوم اجتماعی» ارائه شود.

دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیــه رشتــه های کارشناسی
و سایر مقاطع دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3<>

تاریخ خبر شنبه ۰۳ تیر ۱۳۹۶