اخبار / دانشگاهی / فعالیت های اجرایی اردوگاه دانشجویی دانشگاه علامه کلید خورد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فعالیت های اجرایی اردوگاه دانشجویی دانشگاه علامه کلید خورد

معاون عمرانی دانشگاه علامه طباطبایی از آغاز اجرای فعالیت های مرتبط با اردوگاه دانشجویی این دانشگاه خبر داد.دکتر غلامعلی کارگر در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: دانشگاه علامه طباطبایی از دوره سه رئیس قبلی این دانشگاه، 80 هکتار زمین در مهر شهر کرج خریداری کرده بود که قسمتی از این زمین را به ایجاد اردوگاه دانشجویی اختصاص داده است.
وی با بیان اینکه اینکه فعالیت‌های اجرایی ایجاد اردوگاه دانشجویی آغاز شده است، افزود: ابتدا در حال مطالعه زمین دانشگاه در مهر شهر کرج هستیم که پس از آن با مشخص کردن زمین اردوگاه دانشجویی، طرح جامع اردوگاه و پیمانکار طرح را اجرایی کنیم.
معاون عمرانی دانشگاه علامه همچنین از احداث دو دانشکده جدید خبر داد و گفت: دانشکده حسابداری و علوم مالی احداث شده که در آینده نزدیک دانشجویان به دانشکده منتقل می شوند و همچنین دانشکده مربوط به علوم اجتماعی اسکلت بندی شده که بعد از رفع مشکل حقوقی فعالیت های اجرایی آن آغاز خواهد شد.
به گزارش مهر، دکتر حسین سلیمی سرپرست دانشگاه علامه طباطبایی پیش از این ایجاد کمپینگ دانشجویی برای گذراندن اقات فراغت دانشجویان به عنوان یکی از برنامه های خود خبر داده بود.

تاریخ خبر شنبه ۱۳ مهر ۱۳۹۲