اخبار / دانشگاهی / فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی آغاز شد به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی آغاز شد

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: فرصت مجدد برای ثبت‌نام آزمون دستیاری تخصصی سال ۹۷ از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۹ اسفندماه آغاز شده و تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ اسفند ادامه خواهد داشت.

<>دکتر محمد حسین پور کاظمی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این مطلب افزود: مهلت ویرایش و ثبت‌نام مجدد چهل و پنجمین دوره آزمون پذیرش دستیار تخصصی برای افرادی که در فرصت های قبلی موفق به ثبت نام نشده‌اند، از ساعت ۱۰ صبح امروز شنبه ۱۹ اسفند تا ساعت ۲۴ روز یکشنبه ۲۰ اسفند ماه در نظر گرفته شده است.

<>وی ادامه داد: افرادی که هزینه ثبت‌نام را پرداخت و کد پیگیری را دریافت کرده‌اند، ولی موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند با همان کد پیگیری ثبت‌نام را انجام دهند.

<>رییس مرکز سنجش آموزش پزشکی گفت: داوطلبان می‌توانند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی به آدرس www.sanjeshp.ir نسبت به ثبت‌نام خود اقدام کنند. 

<>پورکاظمی تاکید کرد: فرصت ثبت‌نام این آزمون به هیچ وجه تمدید نخواهد شد و این فرصت نهایی برای ثبت‌نام و شرکت در آزمون دستیاری تخصصی است. 

<>وی در پایان خاطرنشان کرد: آزمون کتبی راس ساعت ۹ صبح روز پنج‌شنبه ششم اردیبهشت ماه ۹۷ به صورت همزمان در دانشگاه‌های علوم پزشکی برگزار می‌شود.

<>
دریافت جزوات، نکات کلیدی، نمونه سوالات، پاسخنامه ها، منابع و کتب کلیه رشته ها
و مقاطع دانشگاه علوم پزشکی (وزارت بهداشت) و دیگر دانشگاه های مختلف کشور از سایت سنجش3

تاریخ خبر شنبه ۱۹ اسفند ۱۳۹۶