اخبار / فنی و حرفه ای / فردا آخرین مهلت ثبت نام فنی و حرفه ای ها- مهلت ثبت نام تمدید نمی شود به اشتراک گذاری در Facebook به اشتراک گذاری در Google+ به اشتراک گذاری در Twitter کتاب هدیه دهید

فردا آخرین مهلت ثبت نام فنی و حرفه ای ها- مهلت ثبت نام تمدید نمی شود

معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور ساعت 24 فردا 4 مردادماه را آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اعلام کرد و گفت: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی شود. معاون اجرایی سازمان سنجش آموزش کشور ساعت 24 فردا 4 مردادماه را آخرین مهلت ثبت نام برای شرکت در آزمون فنی و حرفه ای اعلام کرد و گفت: این مهلت به هیچ عنوان تمدید نمی شود. حسین توکلی در گفتگو با خبرنگار مهر، افزود: از این رو داوطلبان برای مراجعه به پست تا ساعت 19 فردا و برای ثبت نام در اینترنت تا ساعت 24 فردا فرصت دارند. وی افزود: داوطلبان این آزمون می توانند بر اساس اطلاعیه سازمان سنجش در نشریه پیک سنجش که پیش از این در تاریخ 7 و 14 تیرماه منتشر شده بود و هم اکنون نیز در سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل دسترسی است، بر اساس دستورالعمل مندرج در بند پنج اطلاعیه (ثبت نام برای شرکت در آزمون) برای ثبت نام اقدام کنند. معاون سازمان سنجش گفت: به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای شرکت کنندگان این آزمون علاوه بر ظرفیت اعلام شده از سوی وزارت آموزش و پرورش (35 هزار نفر) به دستور وزیر علوم و با همکاری مسئولان امر 50 هزار نفر ظرفیت دیگر برای پذیرش این گروه از داوطلبان در موسسات آموزش عالی غیرانتفاعی در نظر گرفته شده است.
 
وی اظهار داشت: پیش از این سازمان سنجش آموزش کشور اعلام کرده بود ثبت نام از داوطلبان واجد شرایط آزمون کاردانی پیوسته آموزشکده های فنی و حرفه ای سال 1389 از ساعت 9 صبح سه شنبه 15 تیر ماه تا سه شنبه 22 تیر ماه صورت می گیرد که این مهلت لغو شد.

تاریخ خبر سه شنبه ۰۵ مرداد ۱۳۸۹